Aviseringar
Rensa alla

Nu är dödsknarket Cannabis/hasch verkligen bevisat som dödsknark enligt Aftonbladet!


en tjejkompis till mig läste det här men hon sa att hon fortfarande tänkte röka. jag tänker stoppa henne, ärligt! hon är så falsk! särskilt när staten har bevis ju!


   
SvaraCitera

Allt knark är farligt


   
SvaraCitera

Politiskt korrekt:

Allt knark är farligt

Även kärlek?


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Även kärlek?

Nej


   
SvaraCitera

Politiskt korrekt:

Nej

Var konsekvent[no-no]


   
SvaraCitera

aah shit asså, den här studien påminner mig om någon tråd då de skulle jämföra typ 3gram gräs med lika mycket alkohol och sen sa de "SHIT VAD CANNABIS ÄR FARLIGT!!"


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Även kärlek?

På vilket sätt skulle kärlek vara knark? Knark är ju en kortversion av narkotika, som kan ha två innebörder: Sömnmedel, eller narkotikaklassade preparat. Vad jag vet iaf.


   
SvaraCitera

Stringburka:

narkotikaklassade

Tja, man upplever ett rus av kärlek, det är beroendeframkallande o har oönskade bieffekter.

Fast visst ja, det är ju inte en substans.


   
SvaraCitera

Infraröd:

är det sant? [tard]
har själv haft väldigt mycket snack i huvudet vissa gånger (alltså andra som pratar), men jag har inte hört det som verkligt ljud

Ja, det är sant - mycket läskigt och skumt.

raoulduke:

jag förstod ju ganska snabbt efteråt att det bara var "inbillat"..

Inbillad, som resten av världen. Allt är endast elektriska impulser i din hjärna.. [smile]

Dåren:

Det är din inre röst som talar. [bigsmile]

Lät som det kom utifrån, dvs bakifrån mig själv hela tiden.. Typ bakom huvudet.

Så här var det: Jag hade varit vaken i kanske 1-2 dygn och var rejält trött. Så jag sa till mig själv runt 2-3 på natten att: Nä, nu måste jag fan försöka sova.. Det här håller inte.

Så jag meckade mig en fet jävel, rökte i köket. Typ hälften genom jointen så bara klarar jag inte av att röka mer.. Sedan kom rösten.

Huga! Men jag blev inte allt för skrämd, faktiskt. Rösten lät som den var en kvinna, en arg sådan (inte min mor, typ mer en soc-tant). Hon sa att jag var en patetisk pundare etc etc.. Sedan försökte jag genom tankekraft förändra det hon sade, så hon sa typ istället "ÅÅH DU ÄR DÅ FÖRJÄVLA UNDERBAR!!!" vilket kanske inte var en så stor förbättring. Iallafall, jag tog jointen med mig in i sovrummet och la den på fönsterbrädan och la mig för att sova/vila - hörde inte rösten något mer efter jag lämna köket och har aldrig hört igen heller.

Jag skyller på att jag varit vaken för länge, hehe. Eller att jag har shamatiska krafter och hörde en kvinnas tankar/vad hon vill säga till mig..

:

As with any slowly progressive brain condition that affects behavior, the changes may be so gradual that it may be hard to recognize. The first neurosurgery operation I ever scrubbed in on was a storeowner who had been shot during a robbery. It was thought that he had been grazed by a bullet, but after he had returned home, his wife brought him back to the hospital saying that he had undergone a personality changed and now had an explosive personality. What they found was that a bullet fragment had lodged in his temporal lobe, and it had been missed on a CT scan because it had - blended into bone.

Schizophrenia can go unrecognized for a time because its onset is commonly in the teen and young adult years, a time when young people are afforded more independence and they may keep their thoughts and activities to themselves.

From the Mayo Clinic, the Signs and Symptoms of Schizophrenia may include some, but not necessarily all of the following:

- Delusions — personal beliefs not based in reality, such as paranoia that you're being persecuted or conspired against
- Bizarre delusions — for example, a belief in Martians controlling your thoughts
- Hallucinations — sensing things that don't exist, such as imaginary voices
- Incoherence (rambling narratives)
- Lack of emotions or inappropriate display of emotions
- A persistent feeling of being watched
- Trouble functioning at work or in social situations
- Social isolation
- Difficulty with personal hygiene
- Clumsy, uncoordinated movements

There have been many neurobiological findings associated with psychopathy, and generally changes in executive functioning and emotional and memory networks like the amygdala and temporal lobe have been seen. In schizophrenia, extensive gray matter loss can be seen in these same networks, and aberrant activation in the temporal lobes correlate with individuals' reports of hallucinations.

If you are worried that someone you know or care about may have schizophrenia, it's a good idea to get them help sooner rather than later. There is evidence that early diagnosis may improve the results of treatment.

Schizophrenic or Shamanic?


   
SvaraCitera

ninjadog:

en tjejkompis till mig läste det här men hon sa att hon fortfarande tänkte röka. jag tänker stoppa henne, ärligt! hon är så falsk! särskilt när staten har bevis ju!

Var du seriös så är du en legend..


   
SvaraCitera

Jag har alltid velat skjuta THC, jag måste testa.
Jag undrar om man kan skriva upp sig på såna tester någonstans?


   
SvaraCitera

Arthur89:

. Allt är endast elektriska impulser i din hjärna.. [smile]

Allah ackhbarh!!


   
SvaraCitera

raoulduke:

Allah ackhbarh!!

Allah är stor. Gud är stor.
Jag är Gud.

Och jag är du..

I am both the animator and the animated...
In truth, I am animation itself. Or that which makes animation possible!

[y]

DR. Schwabe, I thank you!


   
SvaraCitera

ok, intressant


   
SvaraCitera

längtar tills stinky_alex läser detta[bigcheers]


   
SvaraCitera