Aviseringar
Rensa alla

nu är jag flintskallig


Ämnesstartare

är flintskallig nu o jag gillar fan de de finns såmånga fördelar med att vara flintskallig men ska jag fortsätta med detta? farsan säger ju att han ska slänga trimmen lite synd för de är ju faktiskt mitt hår o inte hans som är borta kan man va skallig på vintern? är tjej hår mer värt en killhår?? vad tycker tjejer om killar Om är flintskalliga??


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

om du vill fortsätta med det så tkr jag det låter som en jättebra anledning att fortsätta. dumt att se ut på ett sätt för någon annans skull. 


   
SvaraCitera

E du skinhead?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Fortsätt om du trivs med det! Han ska inte kunna bestämma över det. Är han en far av den sämre sorten så kan du ju spara ut en bit, fälla lite extra hår, typ rigga hårstrå i maten osv, håra extra på soffan, så att far din får psykbryt och till slut föredrar ditt hår rakat. Skadeglädje


   
SvaraCitera

reben: om du vill fortsätta med det så tkr jag det låter som en jättebra anledning att fortsätta. dumt att se ut på ett sätt för någon annans skull.

Å andra sidan kan det kanske vara roligt att vara uppskattad av andra för sitt utseende och inte var avskydd av andra för sitt utseende. Så att bara nonchalera och skita i vad andra tycker och tänker kan också ha sina följder.


   
SvaraCitera
23an
 23an

Att ha snaggat hår är inte samma sak som att vara flintskallig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:
E du skinhead?

image_1.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
om du vill fortsätta med det så tkr jag det låter som en jättebra anledning att fortsätta. dumt att se ut på ett sätt för någon annans skull. 

också då sa  han att de va jättesnyggt innsn fuck neej de va drf jag tog bort skiten är helnöjd nu


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

image_1.jpeg

Tar det som ett ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är väl inte att vara flintskallig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Det där är väl inte att vara flintskallig...

joo ser du inte


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Det där är väl inte att vara flintskallig...

nära nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

joo ser du inte

Det är att vara snaggad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Det är att vara snaggad

men om man är snaggad då har man iallafall hår jag har inget hår alls


   
SvaraCitera
Haien

IIGonnaKillYou99:

men om man är snaggad då har man iallafall hår jag har inget hår alls

Du ser ut att ha ca 5mm hår kvar hörru...


   
SvaraCitera