Aviseringar
Rensa alla

nu är jag flintskallig


Flintskallig säger man främst om folk som tappat håret. Du är dock inte flintskallig övht utan har hår kvar. Rakar du tätt tätt så att ditt huvud känns som din handflata så blir det väl en annan femma dock. 


   
SvaraCitera

men herregud man ska inte hänga upp sig på ord. säg vad du vill och gör vad du vill med håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Flintskallig säger man främst om folk som tappat håret. Du är dock inte flintskallig övht utan har hår kvar. Rakar du tätt tätt så att ditt huvud känns som din handflata så blir det väl en annan femma dock. 

vonKissekatt:
men herregud man ska inte hänga upp sig på ord. säg vad du vill och gör vad du vill med håret.

men vad ska man kalla de då?  jag kommer raka mig som jag e nu asså inget hår över huvet taget men vad ska  man kalla de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Gör som du vill.

vad menar du gör som du vill??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

vad menar du gör som du vill??

Jag menar precis det jag skrev, gör som du vill.


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men vad ska man kalla de då?  jag kommer raka mig som jag e nu asså inget hår över huvet taget men vad ska  man kalla de?

snagg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ser bra ut!


   
SvaraCitera

Jag vet inte varför jag alltid kommer att tänka på cancer, cellgifter och strålningsbehandling när jag ser en flintskallig man eller kvinna. Alternativet är naturligtvis att mannen, ja, det är ofta män, som av sjukliga orsaker tappar håret mitten på huvudet och därför rakar av allt.

Nej, jag skulle aldrig raka huvudet och se ut som en cancersjuk eller nazistisk skinhead.  Tumme ned.


   
SvaraCitera

Gör bara det du vill och känner dig bekväm i ,lyssna inte på någon annans tillsägelser om du tycker om det! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis


   
SvaraCitera