Aviseringar
Rensa alla

Nu är jag förvirrad....


MastNj
Ämnesstartare

Jag är kör i en tjej i min klass (2:a året på gymnasiet) och hon vet att jag är det. Senast i fredags så pratade vi lite om det:

Jag: "Det är bara att jag gillar dig så mycket och när jag tänker på det och att du inte gillar mig så mycket så blir jag lite ledsen. [chocked]"

Hon: "förstår.. gillar dig som kompis iaf [cute] det ska du väl vara glad över :D"

Jag: "Kommer ångra att jag skrev detta men, jag får inte vara så feg [crazy] Tror du någonsin att vi kan bli mer än vänner? [blush]"

Hon: "Jag vet inte, svårt att säga nu [smile]"

Jag: "Jag ska göra mitt bästa för att försöka vinna ditt hjärta [smile]"

Hon: "Haha, gullig du [bigsmile]"

I Skype är jag i en chatt med massa random folk fårn bland annat Norge, England, Belgien och Nederländerna som snackar om kodning och grejer. I och med att jag inte känner dom har jag använt dom som skvaller och support källa för att prata om henne helt öppet, men en av dom har givetvis sökt upp henne och lagt till henne i chatten, så dom gör liksom ALLT för att göra det pinsamt för mig, eller som dom säger "We are helping you!" [crazy]

I den chatten har vi skrivit lite sen i fredags, jag har försökt vara lite skojjig och sakt lite gulliga saker när hon varit online där, som hon även gillat [cute]

Men nu till saken, hon har en app där man odlar blommor och skickar buketter till folk och sånt, och för typ drygt en vecka sen kanske skickade hon en bukett till mig [bigsmile] (den till vänster på ), jag skaffade oxå appen så jag kan skicka till henne (hon har fått 1 än så länge), igår så skickade hon den buketten till höger i bilden... Liksom... hjärtan som bakgrund? betyder det att hon typ mystiskt under helgen börjat gillat mig mer eller något? [tard]


   
Citera

Hon kan ju ha börjat gilla dig mer men samtidigt så kanske hon bara gillar uppmärksamheten du ger henne [rolleyes]

Överanalysera det inte[cute]

Eran chatt påminner om första gången jag blev kär och det var i en dansk jag träffade i Norge då jag jobbade där [love] Varje gång jag frågade ifall vi kunde bli något mer så svarade hon oftast med tvetydiga svar. Varje gång hon skrev, "Kanske [smile]" eller sa att jag var perfekt så blev mina förhoppningar väldigt stora [sad]

Efter ett par månader så sa hon till slut att det aldrig kunde bli något[sad] Var hearthbroken i 1,5-2 år haha [badgrin]

... så försök att inte överanalysera eller tänka på det för mycket. Att få en bukett i en app är ju inge speciellt alls egentligen.


   
SvaraCitera

Hate to break it to you... men du är friendzoned.

Inse det. Gå vidare.


   
SvaraCitera