Aviseringar
Rensa alla

Nu är jag mad


Ämnesstartare

Nu har jag känt mig orättvist behandlad dubbelt upp samma vecka, det är möjligt att jag inte tolkar reglerna på samma sätt som andra - eller ja, snarare givet. Men vissa saker stör jag mig jävligt mycket på.

Det är möjligt att jag är otålig, men jag hamnade i en diskussion med en oerhört jobbig jävel här på forumet, vad han nickar har jag glömt, och det är irrelevant i det här sammanhanget. Han började däremot "fejkcitera" att jag skrivit diverse saker och mitt enda egentliga inlägg var ett där jag kontrade med att han själv hade dåliga argument (vilket han skrivit till mig). Detta genom att citera det han skrev till mig. Alla andra citat var alltså påhittade av honom. Detta poängterade jag för den mod som fått för sig att varna mig - min första varning under mina fyra år på UM med två användare.

Det som irriterar mig är ju då att jag PM:ade moden i fråga där jag förklarade just detta, och han har varit inloggad åtminstone två, tre gånger efter detta, och än har jag inte fått någon respons över huvud taget. Det stör mig.

Sedan, nummer två. Jag har läst igenom reglerna en extra gång nu, och det enda jag hittar som skulle kunna leda till en trådlåsning här är den så kallade ”thinspiration”-policyn som finns här på sidan. Men inte fan är detta thinspiration? Sedan huruvida det är hälsosamt eller inte att gå ner på det viset gör väl inte att tråden ska direktlåsas?

Tråd låst

Och ja, nellnellnell, det är möjligt att jag skulle ha PM:at dig innan, men jag väljer att ta ut mina aggressioner dubbelt i den här tråden, så den trådlåsningen åker med här också.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag stör mig på att jag inte fick komma tillbaka som mod efter att i ett kasst sinneslag ha avregistrerat mitt konto. [mad]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

nellnellnell

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag stör mig på att jag inte fick komma tillbaka som mod efter att i ett kasst sinneslag ha avregistrerat mitt konto. [mad]

Jag tänkte väl att du var du! Jag tänkte "Ah, Ricochet" för ett tag sedan, och när jag gick in på din användare var du någon ny, jag tänkte wtf?! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious måste vara världens bästa mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Variabel, som var den andra moden, är härmed ursäktad och har även sänkt mitt straff från 2 varningspoäng till en, kärlek till det [love]

Söker fortfarande en förklaring av nellnellnell dock!

nellnellnell:

Yatta!


   
SvaraCitera

Det är ganska så onödigt att smutskasta en mod genom att skapa trådar om dem måste jag säga.

Men samtidigt, om man inte gjort något fel så ska man inte heller bestraffas.


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Det är ganska så onödigt att smutskasta en mod genom att skapa trådar om dem måste jag säga.

Är ju knappast första gången den moden får skit så den får väl skylla sig själv :DD


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

Är ju knappast första gången den moden får skit så den får väl skylla sig själv :DD

Ne det är det inte, men fortfarande onödigt att skapa en tråd om det när man kan ta det med en annan mod eller admin tycker jag.


   
SvaraCitera

Man ska inte hänga ut en mod såhär. jag har läst tråden det gäller och håller med Nellnellnell's beslut. Bara och vänta på svar på ditt pm från henne. kanske inte haft tid att svara dig. Eller pma henne igen.

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera