Aviseringar
Rensa alla

Nu är ju jag här igen?! varifrån kom jag? hur många vet vem jag är...?


Ämnesstartare

tjaba ungdumz

efter att ha smuttat lite på denna öl av ljummen temperatur, kom jag fram till att ungdomar.se finns, främst som en portal eller ett forum för vilsna UNGDOMAR, alltså unga människor, som befinner sig framför skärmen mitt i natten, ofta
jag minns det som att det i princip alltid är någon här som är aktiv och att det således borde vara roligt att fyllesnacka med någon
nu förnimmer jag visserligen att jag tidigare tyckt mig ha växt ifrån denna lekplats... men här är jag
ensam och ful
jag tror att ni också är det
kanske finns det någon här som gillar att jag finns på forumet igen... men förmodligen är det redan fyllt av en massa skit P- och F16
jaja... hej iaf


   
Citera
Ämnesstartare

det var inte så mkt aktivitet som jag minns det


   
SvaraCitera

hejhej


   
SvaraCitera

känner igen ditt namn mycket väl, när var du här sist?


   
SvaraCitera

Hej, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha men passaro är kvar, lol

Nintendos BFF:

känner igen ditt namn mycket väl, när var du här sist?

ja du är också kvar, tror jag... att du är den jag tror... jag var här sist för kanske ett halvår sedan men aktiv för typ två år sedan och ännu mer aktiv för typ 4 år sedan...
reggade 2004


   
SvaraCitera

Hej hej =o)


   
SvaraCitera

hej xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad trevligt vi har det
här kan man känna sig välkommen
alla sitter ensamma bakom en jävla skitskärm och ler samtidigt som de trycker på tangenterna, helt insjunkna i datorns värld
[cool]


   
SvaraCitera

vet vem du är


   
SvaraCitera

Hänskapt:

alla sitter ensamma bakom en jävla skitskärm och ler samtidigt som de trycker på tangenterna, helt insjunkna i datorns värld

dom är ganska trevliga irl också iaf jag


   
SvaraCitera

kom på ett visdomsord

du kan få det

demotivationens labyrint kristalliseras. den är stor, men alla vägar leder till samma plats.


   
SvaraCitera

iHänskapt


   
SvaraCitera

nej UM får det!

*MOMENT*


   
SvaraCitera

Tja


   
SvaraCitera