Aviseringar
Rensa alla

Nu är min bäbis 8månader:)


Ämnesstartare

Hejsan 🙂

på onsdag är min underbara dotter 8 månader 🙂 Tiden går så fort!
Det är så mysigt och roligt att ha en liten parvel 🙂
Tindra du är det bästa som har hänt mig :)<3
mitt liv hade verkligen ingen mening innan! Men nu har den en mening 😀

nån mer som är ung mamma/pappa?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är du 17 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shackleby:

Är du 17 år?

Japp, jag fyller 18 den 17 januari!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EweLiiina:

Japp, jag fyller 18 den 17 januari!

Vad fick dig att bestämma dig för att skaffa barn? Hur länge har du varit tillsammans med din kille? Är ni gifta? [smile]

Vad heter barnet? Pojke/flicka?


   
SvaraCitera

Haha, Tindra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shackleby:

Vad fick dig att bestämma dig för att skaffa barn? Hur länge har du varit tillsammans med din kille? Är ni gifta?

Vad heter barnet? Pojke/flicka?

Jag har alltid velat ha ett barn tidigt, och de blev de!
vi var ihop 1½år, tänkte förlova oss, men han stack tyvärr när hon var 3veckor gammal.. han var väl inte tillräckligt mogen för att kunna släppa taget om tonårslivet som var att festa!

Hon heter Tindra!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

TZ Arietis:

Haha, Tindra

vrf "HAHA tindra" ?


   
SvaraCitera

EweLiiina:

vrf "HAHA tindra" ?

Fult namn som unga white trash-föräldrar ger sina barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EweLiiina:

Jag har alltid velat ha ett barn tidigt, och de blev de!
vi var ihop 1½år, tänkte förlova oss, men han stack tyvärr när hon var 3veckor gammal.. han var väl inte tillräckligt mogen för att kunna släppa taget om tonårslivet som var att festa!

Vad är bäst med att ha en bäbis? Vad är jobbigast?

Har du tänkt på vilken prägel du vill sätta på barnet?


   
SvaraCitera

Grattis till att effektivt ha gjort slut på ditt liv, du kommer nu att spendera de närmaste 18-20 åren med att ta hand om ungen på olika vis. Du kommer att vara en bitter deperimerad bitch innan du är 25 och har insett vad du har gjort med ditt liv.
Skummt namn förresten, men jag antar att det kan ändras i efterhand när du eller hon inser hur fucking fel det är att döpa ett barn som ett husdjur.

Jag skulle kunna ta upp överbefolkningsproblemet och varför man inte ska yngla av sig som råttor också, men jag tvivlar på att någon som skaffade barn när denne var 17 (?) har den mentala förmågan som krävs för att begripa något sådant.
Jag längtar tills vi inför en vettig eugenik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Fult namn som unga white trash-föräldrar ger sina barn

men om du tkr de e så fult så kanske du ska säga de till hennes pappa, för de var han som ville att hon skulle heta de!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Shackleby:

Vad är bäst med att ha en bäbis? Vad är jobbigast?

Har du tänkt på vilken prägel du vill sätta på barnet?

vad som är bäst med att ha en bäbis?
allt antar ja, nått att leva och kämpa för!

hur menar du med prägel?


   
SvaraCitera

EweLiiina:

men om du tkr de e så fult så kanske du ska säga de till hennes pappa, för de var han som ville att hon skulle heta de!

Du kan hälsa honom att jag tycker så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EweLiiina:

men om du tkr de e så fult så kanske du ska säga de till hennes pappa, för de var han som ville att hon skulle heta de!

Du bör passa på att försöka lära dig att skriva som en mamma nu när du är en, istället för som ett barn.

Med prägel menar jag alltså uppfostran, har du tänkt på hur du vill uppfostra ditt barn? Vilka värderingar vill du ge henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Grattis till att effektivt ha gjort slut på ditt liv,

vaddå gjort slut på mitt liv? det har bara börjat 😀

Viljans Triumf:

Du kommer att vara en bitter deperimerad bitch innan du är 25 och har insett vad du har gjort med ditt liv.

jag var en deperimerad bitch innan jag fick henne, men inte nu längre:D nu är mitt liv fantastiskt 😀

Viljans Triumf:

fucking fel det är att döpa ett barn som ett husdjur.

men säg de till som andra som döper sina BARN också till Tindra.

men du är nog bara avundsjuk!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

TZ Arietis:

Du kan hälsa honom att jag tycker så.

vrf gör du inte de själv, är du så feg? du kan få hans bdb. så säg de du...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Shackleby:

Du bör passa på att försöka lära dig att skriva som en mamma nu när du är en, istället för som ett barn.

Med prägel menar jag alltså uppfostran, har du tänkt på hur du vill uppfostra ditt barn? Vilka värderingar vill du ge henne?

alla människor är inte perfekta, okej och jag har dysleksi.

jag kommer uppfostra henne så bra jag kan:) de vill säga bra:)


   
SvaraCitera

Varför ska alla hålla på att klaga på henne?
Hon är 17 år, har ett barn och är jävligt lycklig över det!
Det finns för fan mammor i 40 års åldern som tar sämre hand om sitt barn än vad hon gör, men det är henne ni förhör för att hon är ung?
Vad fan är det med er egentligen?
Ni beter er så jävla dåligt, och är riktigt riktigt elaka.
Istället för att skriva att hon förstört sitt liv, och kommer vara deprimerad vid 25 så kan ni ju iallafall vara glada för hennes skull, bara för att ni inte kan tänka er att ta hand om ett barn vid ung ålder, eller ens klara av det, betyder det inte att alla är som ni.
Tycker bara ni kan iallafall BETE er som folk och faktiskt FÖRSÖKA säga något SNÄLLT istället för att vara så förbannat ELAKA.
Idioter.

GRATTIS TILL UNGEN FÖRRESTEN, hoppas det går bra och att ni mår bra!
Kram


   
SvaraCitera

EweLiiina:

vrf gör du inte de själv, är du så feg? du kan få hans bdb. så säg de du...

Mm, är jätterädd för din pojkvän.


   
SvaraCitera