Aviseringar
Rensa alla

Nu börjar jag bli jävligt nervös!!!!


Ämnesstartare

Jag avgudar AIK!![wink]
Jag ÄLSKAR AIK!!![bigsmile][love][love][love]

men fuck va nervös man blir nu!![n]

Men du som är AIKare vad troru händer ? [rolleyes]

jag ber för att vi klarar oss!!
men mina nerver... asså fyfan.. [chocked]

Och du som hatar aik kan ju doppa huvudet i toan... för din åsikt betyder INGET!! [no-no]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jaha


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Fan skulle inte va fotboll, hatar fotboll. Men DIF i all ära!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

The.

Förlåt men jag såg inte det där.. det var något skit som kom upp, du får skriva igen [bigsmile]


   
SvaraCitera

suck my ****


   
SvaraCitera

Tessis:

[bigsmile]

Tänk på detta

· Respektera alltid andras åsikter! Det är inte alltid man delar samma uppfattning om saker, men det är viktigt att få ha sina egna åsikter utan att någon smutskastar eller hånar en för dem!

· Givetvis finns det folk som inte klarar av att respektera andra (tyvärr finns det för många) och istället beter sig illa mot dem. Om detta händer dig så lägg dig inte på samma låga nivå och undvik att göra likadant tillbaka.

[wink]


   
SvaraCitera

Tessis:

Förlåt men jag såg inte det där.. det var något skit som kom upp, du får skriva igen

Image

nu då`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser personligen inte den här sortens avgudan av idrottslag som så stor skillnad till rasism. Väldigt mycket ''vi mot dom''-tänk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Givetvis finns det folk som inte klarar av att respektera andra (tyvärr finns det för många) och istället beter sig illa mot dem. Om detta händer dig så lägg dig inte på samma låga nivå och undvik att göra likadant tillbaka.

Hörru detta är fotboll, och sen så respekterar jag folks åsikter. men just nu är deras åsikter inte intressant 🙂


   
SvaraCitera

Tessis:

Hörru detta är fotboll, och sen så respekterar jag folks åsikter. men just nu är deras åsikter inte intressant 🙂

du ska ändå respektera dem 😉

enda bra med AIK fotboll: Mohamed Bangura <3
kan bero på att man träffade och hängde lite med honom innan han skrev på för AIK 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

nu då`?

nee jag är ledsen, kom upp något skit igen haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

enda bra med AIK fotboll: Mohamed Bangura <3
kan bero på att man träffade och hängde lite med honom innan han skrev på för AIK 😉

Haha, fint [wink][crazy]


   
SvaraCitera

Tessis:

nee jag är ledsen, kom upp något skit igen haha

men looool, du har visst sätt. åhhh, att ja ens gick på de, fu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

men looool, du har visst sätt. åhhh, att ja ens gick på de, fu!

hahahah, så går det [y] [bigsmile]haha


   
SvaraCitera