Aviseringar
Rensa alla

Nu börjas det igen...


Ämnesstartare

Jag har skrivit liknande innan men imon kommer min mammas kompis dotter sim är lika gammal som jag. Jag ogillar henne verkligen hon är jobbig och bara inte min typ av vän har försökt flera gånger men jag typ hatar henne. Hon klänger på mig hela tiden och jag försöker vara så snäll jag bara kan. Hon har inte varit elak men en gång sparka hon mig i ansiktet hon är bara hemsk. Hon tror vi är typ vänner. Vad ska jag göra..min mamma typ struntar i att jag inte gillar henne och bjuder in dem typ när som.


   
Citera

Avregistrerad:
Jag har skrivit liknande innan men imon kommer min mammas kompis dotter sim är lika gammal som jag. Jag ogillar henne verkligen hon är jobbig och bara inte min typ av vän har försökt flera gånger men jag typ hatar henne. Hon klänger på mig hela tiden och jag försöker vara så snäll jag bara kan. Hon har inte varit elak men en gång sparka hon mig i ansiktet hon är bara hemsk. Hon tror vi är typ vänner. Vad ska jag göra..min mamma typ struntar i att jag inte gillar henne och bjuder in dem typ när som.

Du har din rätt att inte träffa människor men ändå så måste du lyssna på dina föräldrar.
När jag får gäster hemma så låser jag in mig i mitt rum, och ibland kan jag bli så aggressiv så att polisen måste komma. Försök bara sova igenom dagen eller tills dom går hem och lås dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

Du har din rätt att inte träffa människor men ändå så måste du lyssna på dina föräldrar.
När jag får gäster hemma så låser jag in mig i mitt rum, och ibland kan jag bli så aggressiv så att polisen måste komma. Försök bara sova igenom dagen eller tills dom går hem och lås dörren.

går inte för jag blir tvingad att vara med denna fruktansvärda människa och hon ska tydligen sova över....!


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

går inte för jag blir tvingad att vara med denna fruktansvärda människa och hon ska tydligen sova över....!

Gå ut! Stäng av telefonen och gå ut, undvik så mycket kontakt du kan och försök vara ute så sent du kan, det är också ett sätt att undvika en person, sen kan du ju hota med att slå tjejen som du hatar ifall hon ska sova i ditt rum. Det är iaf vad jag skulle gjort men inte alla är som mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

Gå ut! Stäng av telefonen och gå ut, undvik så mycket kontakt du kan och försök vara ute så sent du kan, det är också ett sätt att undvika en person, sen kan du ju hota med att slå tjejen som du hatar ifall hon ska sova i ditt rum. Det är iaf vad jag skulle gjort men inte alla är som mig.

njaaaa jag är inte sån knappast våldsam har aldrig gjort något olagligt har inte ens fuskat så hur skulle jag kunna slå henne och rymma...händer aldrig...jag kan nog bara ignorera henne..


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

njaaaa jag är inte sån knappast våldsam har aldrig gjort något olagligt har inte ens fuskat så hur skulle jag kunna slå henne och rymma...händer aldrig...jag kan nog bara ignorera henne..

om dina föräldrar är skilda så kanske du kan dra till farsan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

om dina föräldrar är skilda så kanske du kan dra till farsan?

han önska att jag aldrig föddes och har inte hört av honom i tre år...


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

han önska att jag aldrig föddes och har inte hört av honom i tre år...

R.I.P, Nu har jag inget mer att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan som har ett förslag???Mycket glad


   
SvaraCitera

lås in henne i källaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
lås in henne i källaren

haha nää är för snäll och vi har ingen......................


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

haha nää är för snäll och vi har ingenAvregistreradAvregistreradAvregistreradAvregistrerad..

vinden då eller skicka henne till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

vinden då eller skicka henne till mig

ingen vind..haha kanske


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

ingen vind..haha kanske

skulle bara tvinga henne göra min läxa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

skulle bara tvinga henne göra min läxa

hon hatar det de är som en mardröm för henne.....


   
SvaraCitera