Aviseringar
Rensa alla

Nu eller aldrig! Hjälp mig överraska min flickvän


Ämnesstartare

Hallå!
Det är såhär att jag och min flickvän har bråkat rätt mycket det senaste, vilket båda tycker är väldigt jobbigt eftersom vi älskar varandra otroligt mycket.

Nu vill jag överraska henne med flera olika saker denna veckan för att gottgöra på något sätt alla mina snesteg dom senaste månaderna.
Om jag inte gör detta känns det som att våran relation kommer dö ut väääldigt snart ;/

SÅ! Nu måste ni hjälpa mig med massa förslag man kan göra för henne, ös på med idéer

Tackar så hemskt mycket för seriösa svar, behöver verkligen höra era råd
Bring it on
/Noddd


   
Citera

Sopa.


   
SvaraCitera

Ge henne den här tråden.


   
SvaraCitera

Tror inte det där med att "Gottgöra" funkar speciellt bra, om ni bråkat handlar det ju inte om att du ska göra massa saker för henne ....? 😛


   
SvaraCitera

Gör slut.


   
SvaraCitera

ha sex med henne


   
SvaraCitera

sexmeister:

ha sex med henne

Word


   
SvaraCitera

alltså alla klassiker skulle nog uppskattas; bio, picknick, middag ute, tivolibesök, miniresa över helgen, nån dans- eller musikshow hon skulle uppskatta (?), etc etc + be om ursäkt, eftersom det ändå är syftet?


   
SvaraCitera

allt det den ovan sa + SLUTA BRÅKA FÖRIHELVETE.


   
SvaraCitera

Verkar som att ni har saker som behöver bearbetas. Tror tyvärr inte att en vecka av gottgörelse kommer att rädda er relation.


   
SvaraCitera

det finns ju bara ett sätt för er att rädda er relation och det är inte att du gör massa "romantiska" grejer, utan att ni talar ut om det som gör att ni bråkar.


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid ge henne en natt med en rrrrrrrrrrrrrriktig man! Jag[cool]


   
SvaraCitera

stereo total:

Tror tyvärr inte att en vecka av gottgörelse kommer att rädda er relation.

Word.


   
SvaraCitera

Myksa:

Ge henne den här tråden.


   
SvaraCitera

blommor! nästan alla tjejer gillar det.


   
SvaraCitera