Aviseringar
Rensa alla

Nu får det räcka jag orkar inte mer!


Ämnesstartare

Jag vet att jag förut ha gjort trådar om detta men nu räcker det vad i hela världen ska man ta sig till när huden i ansiktet kliar, svider,flagnar, är röd och är torr jag har testat allting men inget fungerar och jag vill inte mer vara torr jag är trött på att smeta krämer i ansiktet dag ut och dag in utan att det hjälper! Det är alltid samma sak dä jag prövar nåt nyt några första dagarna fungerar det utmärkt sedan märks det nästan ingen skillnad om jag skulle göra nåt eller inte! Kan någon snälla hjälpa mig jag vill inte detta mer! Jag är väldigt tacksam för alla svar och tips jag kan få!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gå till en läkare.


   
SvaraCitera

Punda:
Gå till en läkare.


   
SvaraCitera

Punda:
Gå till en läkare.


   
SvaraCitera

en kompis tipsade mig om ringblomsolja, det ska tydligen vara väldigt bra mot torr hud. jag har inte hunnit testa än, men jag tänkte köpa en burk imorgon eftersom jag får helt galet torra händer på vintern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte läget där i Sverige men här i Finland har vi ca -30grader så det gör det bara ännu värre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En fråga till är det bra för huden att bada bastu? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ä det för saker du har smetat i ansiktet? Testat någon operfymerad återfuktande kräm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Vad ä det för saker du har smetat i ansiktet? Testat någon operfymerad återfuktande kräm?

Japp har testat hur många som helst inget fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venlakinuski:

Japp har testat hur många som helst inget fungerar

Gå till nån såndär hudläkare eller vad det heter. De vet säkert vilka smörjer man ska smeta i fäjset Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Gå till nån såndär hudläkare eller vad det heter. De vet säkert vilka smörjer man ska smeta i fäjset Tumme upp

Okejj ska göra det måste be min mamma boka en tid åt mig (haha kan inte självGalen)


   
SvaraCitera

Punda:
Gå till en läkare.


   
SvaraCitera