Aviseringar
Rensa alla

Nu får dt för fan vara nog! [mad]


Ämnesstartare

min trådar blir allllttttiiiiiiiiiddddddddd låsta[mad][mad][mad] första gng var dt för att nån jävel tyckte att jag var underviktig därför fick jag inte fråga andra om hur jag ska träna för att fåen snyggare kropp och gå ner lite i vikt utan att äta, sen blir två a mina UNIKA nirvana trådar låsta. hur svårt kan dt va att föstå att bara för att trådarna fortfarande går att kommentera betyder dt inte att de e aktiva! [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bra avatar
gillar den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bumpa inaktiva trådar så blir de aktiva igen om folk känner för att skriva i dem [smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag var mod skulle jag låsa denna tråd bara för att jävlas. det är nog därför jag inte är mod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

gillar den

tack[bigsmile] dt e Chris Colfer (Kurt Hummel) på bilden, och hans pojkvän Blaine (jag vet inte vad skådespelaren heter) [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Blaine

Darren Criss!
du förstår jag älskar Glee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tack[bigsmile] dt e Chris Colfer (Kurt Hummel) på bilden, och hans pojkvän Blaine (jag vet inte vad skådespelaren heter) [wink]

kanske detta är anledningen
du gör en ALLVARLIG TRÅD om hur besviken dú är över att dina trådar tas bort/låses.

men du vill istället diskutera glee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 av dina 19 trådar (20 då en blev raderad förmodligen för att du råkat göra posta två likadana trådar) har blivit låsta, ser inte hur dina trådar alltid blir låsta då 😉


   
SvaraCitera

Skapa trådar om värda saker
gärna värda saker som inte bryter mot reglerna heller

hett tips

tänkte här namnge några moderatorer som man kan pma och fråga om de tänker ta bort/låsa ens tråd men insåg att jag bara skulle skriva de mods jag inte kommer helt överens med så jag lät bli

obs knarko är vis


   
SvaraCitera
time
 time

cuzIcan:

ärför fick jag inte fråga andra om hur jag ska träna för att fåen snyggare kropp och gå ner lite i vikt utan att äta

Du kan läsa reglerna här så förstår du varför just den tråden blev låst.


   
SvaraCitera