Aviseringar
Rensa alla

Nu finns det inte mycket för mig kvar här.


Ämnesstartare

Hej! Jag har då lyckats med allt 2011, Min Älskade flickvän lämnade mig, blev av med alla barndomskompisar pga ett bråk har inte hört ett ord från dem sen januari. Saknar min mitt ex varje dag och sover på min höjd 4 timmar per natt.. Men det värsta är att för någon vecka sedan fick jag reda på att jag har cancer... Har inte vågat berätta det för någon ännu orkar. Jag fixar fan inte det här längre, Har skrivit brev till de flesta som betyder något och gjort en liten lista på vem som ska få vad. Jag tror att nu i veckan kommer jag avsluta detta elände själv..


   
Citera

Voodoo Child är en rätt fet låt!


   
SvaraCitera

Vad var det för bråk som gjorde att du förlorade alla dina vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vad var det för bråk som gjorde att du förlorade alla dina vänner?

Vi är ett gäng som vart polare sen 5års åldern, snarare bröder än kompisar. Började liksom med småbråk om att jag har skaffat lite andra polare som de inte gillar och vi har väl gått varandra på nerverna i snart ett halvår. Dom är liksom alltid nerlåtande och trycker ner en. Det fick vara nog efter ett stort bråk som nästan slutade med slagsmål bad de mig dra åt helvete och jag sa det samma till dem.. Har försökt ringa men får inga svar från någon.


   
SvaraCitera

vodoochild:

Det fick vara nog efter ett stort bråk som nästan slutade med slagsmål bad de mig dra åt helvete och jag sa det samma till dem.. Har försökt ringa men får inga svar från någon.

Oj, det är synd. Men om de tryckt ner dig och ni varit småirriterade på varandra ett halvår kanske det faktiskt är dags att börja umgås med andra.
Dina nya vänner då, kan du inte prata med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Dina nya vänner då, kan du inte prata med dem?

Jag vet faktiskt inte. Ingen vet ju att jag är sjuk ännu och det är tufft att berätta för folk.. Här är jag anonym. Men det är snart över med allt jävla skit, ska bli så jävla skönt.


   
SvaraCitera

Usch. Hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och söker pratkontakt. Att livet är skit nu behöver inte betyda att det alltid kommer att vara det.


   
SvaraCitera

hade tänkt säga "the game is on!!" och utmanat dig, men till skillnad från många som gör sådana här whinetrådar så har du riktiga saker att gnälla över...

lycka till i liv1, hoppas du blir frisk å allt löser sig igen.
you can make it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Usch. Hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och söker pratkontakt. Att livet är skit nu behöver inte betyda att det alltid kommer att vara det.

Att hitta någon att snacka med är inga problem alls, problemet ligger hos mig. Jag säger aldrig något, har skitsvårt för att snacka. Förnuft är jag född utan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade tänkt säga "the game is on!!" och utmanat dig, men till skillnad från många som gör sådana här whinetrådar så har du riktiga saker att gnälla över...

lycka till i liv1, hoppas du blir frisk å allt löser sig igen.
you can make it!

Tusen tack!


   
SvaraCitera

vodoochild:

Jag vet faktiskt inte. Ingen vet ju att jag är sjuk ännu och det är tufft att berätta för folk.. Här är jag anonym. Men det är snart över med allt jävla skit, ska bli så jävla skönt.

Jag tycker att du ska våga prata ut med någon som känns trygg. Efteråt brukar sådant också kännas så jävla skönt.
Flickvännen kan du komma över.
Dina vänner kan du komma över.
Du kan övervinna cancern.
Av någon dum anledning kommer ofta olyckor rakt efter varandra, men det går att ta sig igenom om man verkligen vill.
Jag hoppas att du orkar kämpa istället för att ge upp.


   
SvaraCitera

säg inte sådär. du kan göra det, avsluta inte ditt liv. det finns mer att leva för, om du bara försöker.


   
SvaraCitera

vodoochild:

de flesta som betyder något

Du har folk som betyder något.

vodoochild:

cancer

Bli frisk.

Allt kan bli bra. [cheers]


   
SvaraCitera

man ska under inga omständigheter förlita sig på andra.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag hoppas du inte avslutar ditt liv sådär poff, men jag har all förståelse för att det kan kännas riktigt tufft. Förhoppningsvis väljer du att stanna kvar i livet och visa den där ruttna cancern vad den går för. Jag har för mig att alla cancerpatienter erbjuds samtalsstöd, och då behöver man inte prata om bara sjukdomen utan också annat som trycker och gör ont i bröstet.

Lycka till [love]


   
SvaraCitera