Aviseringar
Rensa alla

Nu funkar det (tjejer titta hit)


Ämnesstartare

ignore this message(Tjena alla tjejer!
jag har en fråga till er jo tycker ni det är sexigt när en kille kan vara feminin?
typ altså inte ¨fjolligt¨men om en kille skulle ge en lapdance eller sitta i erat knä istället för tvärt om? skulle ni ta emot en? gilla det?
Eller om kille skulle klä sig lite ¨horigt¨ och inte sådär halvdant och hur är det med killas rumpor? gillar ni klämma på dem?
skulle ni kunna flirta på sådan kille? Om hur skulle ni göra det?

Tack på förhand av en sådan ^ kille ;*

(killar kan också få svara)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

(btw) Någon annan det krånglar för ibland att lägga ut trådar?


   
SvaraCitera

Alla tänder ju på olika saker, kan garantera att det finns folk som gillar det. Gäller bara att hitta dom

Varför frågar du om man själv kan undra?


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
(btw) Någon annan det krånglar för ibland att lägga ut trådar?

Man kan inte ha / i taggar, då buggar det. En av UMs uråldriga buggar som antagligen aldrig kommer att fixas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Alla tänder ju på olika saker, kan garantera att det finns folk som gillar det. Gäller bara att hitta dom

Varför frågar du om man själv kan undra?

kul och veta! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom igen ge lite svar nu


   
SvaraCitera

Jag är en tjej och är fett frustrerad pga detta. Allt jag vill ha är en feminin kille... Men iprincipt alla som är det är gay... Gillar feminina killar så mycket att jag är så nära lesbisk man kan vara utan att vara lesbisk. Jag är dock den enda tjejen jag vet som föredrar feminina killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
Jag är en tjej och är fett frustrerad pga detta. Allt jag vill ha är en feminin kille... Men iprincipt alla som är det är gay... Gillar feminina killar så mycket att jag är så nära lesbisk man kan vara utan att vara lesbisk. Jag är dock den enda tjejen jag vet som föredrar feminina killar

Du är inte den enda kan gott väl säga ^~^ dem flesta tjejerna jag "träffat" har på nåt sätt gillat "den feminina" sidan hos mig


   
SvaraCitera
time
 time

jocke/Kim:
(btw) Någon annan det krånglar för ibland att lägga ut trådar?

Det krånglade för att du lade snedstreck i taggfunktionen. Nästa gång får du gärna hojta till oss innan du skapar fem identiska trådar så kan vi hjälpa dig. Glad


   
SvaraCitera

Hmm feminina killar… nja, men rosa skjorta på killar är sexigt Galen


   
SvaraCitera

Sen så gillar jag inte macho killar, utan gulliga och snälla 


   
SvaraCitera

En "femin sida" hos killar kan både vara sexigt och inte, beror helt på personen ju. Själv tycker jag om det då killar nu för tiden alltid ska vara tuffa och coola, vilket jag personligen tycker är löjligt. En kille som är lite feminim är somsagt ett ja för mig, så ja, jag skulle definitivt flörta med 'en sån kille'.  Om jag nu kunde flörta så att säga


   
SvaraCitera

aw, knäsittande killar är adorable. honestly struntar jag i om en kille är en gnutta feminin då jag själv är 100% maskulin.

förutom att jag skriker så sexigt som en tjej och jag sparar på mitt hår


   
SvaraCitera

JustALittleWeirdoo:
En "femin sida" hos killar kan både vara sexigt och inte, beror helt på personen ju. Själv tycker jag om det då killar nu för tiden alltid ska vara tuffa och coola, vilket jag personligen tycker är löjligt. En kille som är lite feminim är somsagt ett ja för mig, så ja, jag skulle definitivt flörta med 'en sån kille'.  Om jag nu kunde flörta så att säga

Haha, en kille som ser feminin ut, är lite feminin och lite maskulin, då?


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Haha, en kille som ser feminin ut, är lite feminin och lite maskulin, då?

Jamen precis! En såndär lagom 'blandning' eller vad man ska säga Tumme upp


   
SvaraCitera