Aviseringar
Rensa alla

Nu gör det ont i Zhälers mun


Ämnesstartare

Idag petade tandläkarna in en massa skrot i munnen på mig, bland annat en båge i gommen som det fastnar mat under och gör att jag nästan kvävs när jag försöker äta. [mad]

Men det gör inte så farligt ont och det är verkligen värt att fixa mina tänder nu. [y]


   
Citera
Ämnesetiketter

trodde du hade burtalhånglat med flash![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

trodde du hade burtalhånglat med flash![y]

Vi pratar inte.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Vi pratar inte.

wtf man? Igår gjorde ni ju?[chocked]

Aja, tandställning är värt efteråt.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

wtf man? Igår gjorde ni ju?[chocked]

Ahaha, ja, jo. Men jag funderade lite och insåg att vissa av hans åsikter och dyl. inte är acceptabla och jag vill inte kopplas till sådant.

metafor:

Aja, tandställning är värt efteråt.[bigcheers]

Ja [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När min bror fick sin tandställning fick han ett litet breakdown och försökte själv skrikandes dra ur den med en hovtång. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ahaha, ja, jo. Men jag funderade lite och insåg att vissa av hans åsikter och dyl. inte är acceptabla och jag vill inte kopplas till sådant.

Du är inte bättre än någon annan människa, du är precis som alla andra (förutom de som inte är trångsynta såklart).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

När min bror fick sin tandställning fick han ett litet breakdown och försökte själv skrikandes dra ur den med en hovtång. [smile]

HAHAH! Nejmen, stackars. [sad]

Asegli:

Du är inte bättre än någon annan människa, du är precis som alla andra (förutom de som inte är trångsynta såklart).

Jag vill inte ha någonting att göra med rasister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ahaha, ja, jo. Men jag funderade lite och insåg att vissa av hans åsikter och dyl. inte är acceptabla och jag vill inte kopplas till sådant.

Det är synd för om man tar bort främlingsfientligheten och lite av högeridéerna är han ju rätt go. [zzz]


   
SvaraCitera

fistforfight:

försökte själv skrikandes dra ur den med en hovtång.

[cute] Jag gillar't


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Det är synd för om man tar bort främlingsfientligheten och lite av högeridéerna är han ju rätt go. [zzz]

Ja, det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

[cute] Jag gillar't

Han är lite dramaqueen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, det är sant.

Mm men det är som det är. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag vill inte ha någonting att göra med rasister.

Tror du att man väljer att bli rasist eller?


   
SvaraCitera
Åtta

Tycker att det är lite konstigt att du fick tandställning så sent. Brukar man inte få det när man är typ 13-14? Jag fick då i alla fall min när jag var 13.


   
SvaraCitera