Aviseringar
Rensa alla

Nu gör det ont i Zhälers mun


Ämnesstartare

Asegli:

Tror du att man väljer att bli rasist eller?

Men skall jag tvingas att umgås med honom bara för att det är "synd" om honom för att han "råkat" bli rasist? Jag vill INTE ha ett sådant rykte som jag tyvärr redan har fått genom att jag bara har pratat med honom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Tycker att det är lite konstigt att du fick tandställning så sent. Brukar man inte få det när man är typ 13-14? Jag fick då i alla fall min när jag var 13.

Jag skulle typ inte ha fått någon men mamma ringde till landstingschefen och klagade, så nu fick jag en efter 6 år i kö. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men skall jag tvingas att umgås med honom bara för att det är "synd" om honom för att han "råkat" bli rasist? Jag vill INTE ha ett sådant rykte som jag tyvärr redan har fått genom att jag bara har pratat med honom.

Vilket offer, stackars dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asegli:

Vilket offer, stackars dig [sad]

Du är ett troll, håll käften nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Du är ett troll

Ingen kan vara så korkad som dig utan att vara ett troll.

Geigerzähler:

håll käften nu.

Jag tycker att värdelösa människor som du inte har någon rätt att tala, håll käften nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asegli:

Ingen kan vara så korkad som dig utan att vara ett troll.

Okej, vi säger så då. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Asegil och Geigerzähler, lek snällt nu, annars får ni båda varningar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

båge i gommen är fan det djävligaste som finns, eller ja, måhända att aids och sådant är värre, men fy fan. känns skönt när den tas bort dock. lite sexuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde:

båge i gommen är fan det djävligaste som finns, eller ja, måhända att aids och sådant är värre, men fy fan. känns skönt när den tas bort dock. lite sexuellt.

Har du haft det? [surprised] Hur äter man utan att kvävas? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har du haft det?

yes

Geigerzähler:

Hur äter man utan att kvävas?

alltså, det finns inget speciellt man kan göra. mindre tuggor typ, att det sedan fastnar hela tiden är det värsta, speciellt om man åt quornfärs/köttfärs. uuuuuuuuuuuuuh.


   
SvaraCitera
Flash

fistforfight:

främlingsfientligheten

Jag är inte främligsfientlig, jag är invadringkritisk..

Asegli:

Jag vill inte ha någonting att göra med rasister

Jag är inte rasist!


   
SvaraCitera

fistforfight:

När min bror fick sin tandställning fick han ett litet breakdown och försökte själv skrikandes dra ur den med en hovtång. [smile]

min far drog ut sin som barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde:

alltså, det finns inget speciellt man kan göra. mindre tuggor typ, att det sedan fastnar hela tiden är det värsta, speciellt om man åt quornfärs/köttfärs. uuuuuuuuuuuuuh.

Fyfan så jobbigt..


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Vi pratar inte.

Hånglat sa hon ju. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overdose delusion:

Hånglat sa hon ju. [no-no]

Sant, men det gör vi inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera