Aviseringar
Rensa alla

Nu har jag fått nog av min lata slyna till flickvän


Ämnesstartare

Kylservicemannen:

För mig är det skitsamma vad hon gör. Enda anledningen till att jag inte kastat ut henne än är för att hon inte har någonstans att ta vägen, enligt henne. Hennes morsa är död och hennes farsa har hon ingen kontakt med.

Gud vilket kärleksfullt förhållande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: praktik
= mindre spel

Det får man ju inga pengar för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kylservicemannen:

Runt 400-500 kr kanske.

haha
bredbandsuppkopplingar idag överstiger sällan 200kr. Har ni tillgång till fiber kommer ni undan med ~70kr för 100mbit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kylservicemannen:

Det får man ju inga pengar för.

nej, men det är inte heller hennes fel att moderaterna har satt in slavarbete istället för fler jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Gud vilket kärleksfullt förhållande..

Har inte älskat henne sen kanske januari nån gång. Då tröttnade jag på henne, men har låtit henne stanna kvar av ren sympati.


   
SvaraCitera
Kudhos

absentthinking: Jo självklart, men jag skulle inte på något sätt kunna sympatisera med någon som vill prostituera sin partner. Det är bara sjukt.

Nej inte jag heller. Vafan liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

nej, men det är inte heller hennes fel att moderaterna har satt in slavarbete istället för fler jobb.

Inte mitt fel heller, så varför ska jag lida för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kylservicemannen:

Inte mitt fel heller, så varför ska jag lida för det?

vet inte, vill inte att det ska vara så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

vet inte, vill inte att det ska vara så

Nej, det är mycket man inte vill.


   
SvaraCitera

Om ni bor i en stor stad så lä det inte vara något problem alls. Jag håller med dig lite, är ganska orättvist att du ska få göra allt typ nästan som att fu försörjer henne. Båda ska ha lika mycket ansvar. Jag tänkef på att de bör finnad någon restaurang eller café som hon kan jobba på eftersom hon gått H &R , sen ginns det mer typ inom vården. Vill man så kan man. Men det kan ju vara så att man inte cet vad man vill jobba med heller. Men att du fixade just detta jobbet av alla var det värsta!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kylservicemannen:

Nej, det är mycket man inte vill.

hora är väl ett helt okej yrke.


   
SvaraCitera

Särskrivning.  Sorryyyy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jämfört med inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Gud vilket kärleksfullt förhållande..

Luktar ju enbart troll om denna man 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

hora är väl ett helt okej yrke.

Det ger pengar och det är allt som räknas för mig. Min polare berättade att hans brudar kan tjäna upp till 10.000 kr på en kväll om de gör bra ifrån sig.


   
SvaraCitera