Aviseringar
Rensa alla

Nu har jag landat i Göteborg


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Grät hela tågresan igår. Kom hem till mamma och blev välkomnad med rosévin, popcorn och vattenmelon. Då blev det lite bättre. Idag ska jag vara i solen och fundera över livet och sedan hjälpa min syster att flytta lite grejer till hennes lägenhet.

OCH JAG GÖR TRÅDAR FÖR JAG KÄNNER MIG ENSAM OCH VILL HA UPPMÄRKSAMHET. Den här tråden är mitt nya hem. Var med mig.


Popcorn är gott!

Tror det blir bra i götet! =)


Saknar dig redan, men du kommer ha det så fint i göteborg tror jag Hjärta


fint välkomnande!


24/7
 24/7
Ämnesstartare

davvelito:
Popcorn är gott!

Tror det blir bra i götet! =)

Ja, det är det! 
Och jag hoppashoppas det.Jag har ju några um:are att peta på iallafall! 

Fingerprints:
Saknar dig redan, men du kommer ha det så fint i göteborg tror jag Hjärta

Saknar dig med! Hjärta Vi får styra upp att ses så fort det passar.

turtle:
fint välkomnande!

Jaa! Gillar min family. 


24/7
 24/7
Ämnesstartare

På torsdag ska jag på Picknickfestivalen och mina tre favvisband spelar på raken. Är glad. 


24/7: Ja, det är det!
Och jag hoppashoppas det.Jag har ju några um:are att peta på iallafall!

Aaa alltid något! = )

24/7: tre favvisband

Vilka?


24/7: OCH JAG GÖR TRÅDAR FÖR JAG KÄNNER MIG ENSAM OCH VILL HA UPPMÄRKSAMHET. Den här tråden är mitt nya hem. Var med mig.

Klart du ska göra trådar! Bara fint att få ännu mer Outro-spirit här på UM! 🙂


24/7
 24/7
Ämnesstartare

davvelito: Vilka?

Last Lynx, Hökartorget och Llojd!

Chibibbi: Klart du ska göra trådar! Bara fint att få ännu mer Outro-spirit här på UM! 🙂

Åh vad fint att du tycker så 🙂 Blir glad!


Hur lång tid tar det mellan sthlm - gbg med tåg?? 


24/7
 24/7
Ämnesstartare

S3ON:
Hur lång tid tar det mellan sthlm - gbg med tåg?? 

Runt tre timmar!


24/7:

Runt tre timmar!

där ser man!


höna

det kommer bli jättebra tror jag! snart kommer jag ner och då ska vi förtära alkoholhaltig dryck tycker jag.


Åh! Du måste ba gå till palmhuset! Det är ett växthus med flera avdelningar i en liten park. Mycket palmer, men också massor andra växter o träd, bästa platsen att varva ner eller nörda i växter. Det är verkligen überhärligt där. Det ligger mellan stationen o fotbollsstadion. 


24/7
 24/7
Ämnesstartare

höna:
det kommer bli jättebra tror jag! snart kommer jag ner och då ska vi förtära alkoholhaltig dryck tycker jag.

Jaaaaaaaa nääär?

ooaooetsraoouevuooae:
Åh! Du måste ba gå till palmhuset! Det är ett växthus med flera avdelningar i en liten park. Mycket palmer, men också massor andra växter o träd, bästa platsen att varva ner eller nörda i växter. Det är verkligen überhärligt där. Det ligger mellan stationen o fotbollsstadion. 

Vad mysigt det låter! Ska definitivt kolla in det.