Aviseringar
Rensa alla

nu har jag midjelångt hår


Ämnesstartare

Vad ska jag göra med det? Hade en tanke om att låta det vara och bara använda inpackningar och grejer fram till studenten för att maskera mina miserabla toppar men nu börjar jag fundera på huruvida det är en smart grej. Ogillar hur nyklippt hår ser ut, men tycker mina miserabla toppar börjar kännas lite för miserabla för jag ska våga tro att dom håller sig icke-anskrämliga tre-fyra veckor till. även om jag skulle toppa det skulle jag inte vilja klippa bort allt slitet (en dm) för det skulle se för klippt och fult ut, utan bara ta typ nedersta max 5. 

Klippa eller inte klippa? Har typ sånt där tumblr-vågigt hår till midjan. assnyggt är det. men slitet är ju inte jättesnyggt. hjälp mej um.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du, klipper du inte dina miserabla toppar nu så kommer det sakta men säkert att bli värre. Så klipp, så mycket som du behöver så kan jag garantera en mycket snyggare frilla på studenten. 


   
SvaraCitera

Klipp lite och använd hårolja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Secret One:
Du, klipper du inte dina miserabla toppar nu så kommer det sakta men säkert att bli värre. Så klipp, så mycket som du behöver så kan jag garantera en mycket snyggare frilla på studenten. 

studenten är om 3 veckor, tror inte det blir SÅ mkt värre. vet mkt väl att det blir värre, jag är en sån person som låter håret växa vilt och seadn klipper av hälften varannat år ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Klipp lite och använd hårolja.

får se om jag törs, blir u mamma som får klippa mig pga pank och vet inte om hon vet vad "lite" innebär 😛


   
SvaraCitera

Hur långt är det till studenten?
Toppa nu så kanske det inte ser nyklippt ut tills dess?


   
SvaraCitera

elverpigen:

får se om jag törs, blir u mamma som får klippa mig pga pank och vet inte om hon vet vad "lite" innebär 😛

måla ett streck  över håret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

måla ett streck  över håret

får göra det. fästa tejp i topparna som hon får klippa bort. blir väl 2 cm eller nåt då. mvh uppfinningsrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:
Hur långt är det till studenten?
Toppa nu så kanske det inte ser nyklippt ut tills dess?

tre veckor ca


   
SvaraCitera

elverpigen:

studenten är om 3 veckor, tror inte det blir SÅ mkt värre. vet mkt väl att det blir värre, jag är en sån person som låter håret växa vilt och seadn klipper av hälften varannat år ungefär

Aha. Ja det var ju en annan femma. Vill du kan du ju spara håret och göra en lång fläta eller annan uppsättning. Med midjelångt hår kan man ju göra en del. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Secret One:

Aha. Ja det var ju en annan femma. Vill du kan du ju spara håret och göra en lång fläta eller annan uppsättning. Med midjelångt hår kan man ju göra en del. 

haha vad pratar du om, jag har ju långt hår som jag vill ha utsläppt för att det är snyggt, gör jag en fläta syns ju bara de anskrämliga topparna och vilken annan uppsättning kan jag ha som inte ser mosad och knäpp ut under mössan? 😀


   
SvaraCitera

elverpigen:

haha vad pratar du om, jag har ju långt hår som jag vill ha utsläppt för att det är snyggt, gör jag en fläta syns ju bara de anskrämliga topparna och vilken annan uppsättning kan jag ha som inte ser mosad och knäpp ut under mössan? 😀

Ey, jag kommer bara med förslag här! 😉
Glömde studentmössan. Men gör som du vill. Vill du ha utsläppt hår så ha det oavsett anskrämliga toppar eller ej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

images?q=tbn:ANd9GcQFXpWDw2H3S0Md-OJ9sxu

är typ såhär nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Secret One: Vill du ha utsläppt hår så ha det oavsett anskrämliga toppar eller ej.

här kommer problemet in - vill att det ska se bra ut :C lutar åt att jag får min mamma att klippa mig under hot.


   
SvaraCitera

elverpigen:

lutar åt att jag får min mamma att klippa mig under hot.

Låter som en bra idé. Kräv åtta års garanti också. 


   
SvaraCitera