Aviseringar
Rensa alla

nu har jag säkert hudcancer


Lounge
Ämnesstartare

började klia på ryggen när jag stod och diskade

sedan kliade jag tebax

så kom d lite blod och så

har väldigt väldigt sällan finnar på ryggen

det ligger ovanför bhbandet typ

hur vet man om det är ett födelsemärke eller en finne? har rätt många födelsemärken där


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

är rött kring


   
SvaraCitera

RIP 1990-2012


   
SvaraCitera

Man kan uppsöka en vårdcentral, gör, bara gör.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Isotop:

RIP 1990-2012

jaha räknas inte år 1989 lr.. jahapp

dazed:

Man kan uppsöka en vårdcentral, gör, bara gör.

jo tänkte väll göra om det inte går ner? om det är en finne lär den ju försvinna


   
SvaraCitera

Lounge:

jo tänkte väll göra om det inte går ner? om det är en finne lär den ju försvinna

Ja precis det kommer nog nojjiga flicktyper dit varje dag, inget att skämmas över och man vet ju aldrig.


   
SvaraCitera

Lounge:

jaha räknas inte år 1989 lr.. jahapp

Nej inte enligt Shüffenmansenstadgan från 07


   
SvaraCitera

Det vet man inte om man inte ser! Så om du misstänker att du kliat sönder ett födelsemärke och det känns skumt är det nog bäst och uppsöka vårdcentral ja. Men det enda du kan göra är väl och vänta och se hur det utvecklas under kvällen. Händer det inget så var det väl inget. 🙂

Kan ju också vara nåt annat skumt. Ibland dyker det bara upp grejor man inte vet vad det är. Typ nån form av bett och liknande saker och så här års tycker man att man inte borde få några skumma bett men det händer ändå ibland har jag märkt.


   
SvaraCitera

ja me har fått 1 vit fläck i mitt födelsemärke


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Ja precis det kommer nog nojjiga flicktyper dit varje dag, inget att skämmas över och man vet ju aldrig.

haha! skulle skämmas men det kanske är något man får ta. frikort har jag iaf så blir gratis.

Isotop:

Nej inte enligt Shüffenmansenstadgan från 07

jävla scüggemansenstadgan.. förstör mitt liv

El Guaje:

Men det enda du kan göra är väl och vänta och se hur det utvecklas under kvällen. Händer det inget så var det väl inget. 🙂

skulle d börja spruta blod som en fontän eller? ;P skojja

men ja, om det inte blir bättre på några dagar är det väll värt att kolla upp

El Guaje:

få några skumma bett men det händer ändå ibland har jag märkt.

vad haru fått för bett?

Blivande_japan:

ja me har fått 1 vit fläck i mitt födelsemärke

också fått tror jag.. som 1 liten blåsa.. men den försvann


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kom på att denna tråd var rätt onödig att skapa, men man tänker sig alltid att någon ska komma med ett mirakulöst uttalande och ba "nej du har ej hudcancer pga. det här"

men det är ju aldrig så väl, så den fyller ingen vidare funktion


   
SvaraCitera

Lounge:

haha! skulle skämmas men det kanske är något man får ta. frikort har jag iaf så blir gratis.

Skammen av att dö pga rädd för sin status och sociala ställning hos the landstinget crew kan måhända bli större.


   
SvaraCitera

Lounge:

skulle d börja spruta blod som en fontän eller? ;P skojja

men ja, om det inte blir bättre på några dagar är det väll värt att kolla upp

Ja börjar det spruta blod så är det definitivt läge att kolla upp. Nää skojja, gör inte det. ;P

Nej men jag menar om du känner nåt annat skumt att du mår illa eller att det sker lustiga grejor där du kliade.

Lounge:

vad haru fått för bett?

Vet inte men fick nåt för några veckor sedan, typ som ett myggbett men borde inte få myggbett så här års. Nu tror du säkert jag har lusar hemma, det har jag inte. :(( var nåt annat skumt.


   
SvaraCitera

Haru kollat ordentligt med en spegel? Man kan ju ha sönder födelsemärken utan att ha hudcancer, särskilt om de står ut och det kliar i närheten. Tror att min farmor hade sönder ett födelsemärke med ett bhspänne för ett tag sedan. Hon gick till vårdis och de knivade henne så resterna av födelsemärket gick bort och sedan ringde de och sade att det ej var ngn fara men att det var bra att hon kom in pga man ska ta bort födelsemärken som sitter nära underklädesområden pga det är inte bra om man skaver på dem med underkläderna.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Skammen av att dö pga rädd för sin status och sociala ställning hos the landstinget crew kan måhända bli större.

the landstinget crew är ju mina enda vänner [cry]

El Guaje:

Ja börjar det spruta blod så är det definitivt läge att kolla upp. Nää skojja, gör inte det. ;P

hahaha!

El Guaje:

Nej men jag menar om du känner nåt annat skumt att du mår illa eller att det sker lustiga grejor där du kliade.

aaa då ska jag kolla upp

El Guaje:

Vet inte men fick nåt för några veckor sedan, typ som ett myggbett men borde inte få myggbett så här års. Nu tror du säkert jag har lusar hemma, det har jag inte. :(( var nåt annat skumt.

aha, men sådant kan ju ske

finns ju spindlar och sådant såhär års [badgrin]

isola:

Haru kollat ordentligt med en spegel?

aaa d har jag gjort, svårt att bedöma om finne/uppkliat födelsemärke dock

isola:

Man kan ju ha sönder födelsemärken utan att ha hudcancer, särskilt om de står ut och det kliar i närheten.

så äre nog ja =)

isola:

födelsemärken som sitter nära underklädesområden pga det är inte bra om man skaver på dem med underkläderna.

ojdå.. har jättemånga där!


   
SvaraCitera