Aviseringar
Rensa alla

Nu har kvinnor fler sexpartners än män


Ämnesstartare

Jaha kul för dem osv.


   
SvaraCitera

bäbisen:
unga kvinnor av idag är sexuellt självsäkra och vet att ta för
sig.

bäbisen:
99 procent av de som svarade sa att de skulle kasta ut
sin partner om han var otrogen.

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det är säkert bra.


   
SvaraCitera

Herrschaftsfreiheit: Kvinnor kan väl inte ha mer sex än män i genomsnitt,

Tjejer tenderar att vara mer riktade, d.v.s att de har bara sex med vissa killar medan män inte är lika kräsna så om du lägger manken till som tjej kan du nog utan problem ligga med 20-25 pers på en helg beroende på ditt egna utseende och storlek på umgänge så hur är det ett problem?
en tjej kan utan problem få erbjudande från flera olika killar så jag är osäker på hur en tjej inte kan ha mer sex än killar i genomsnitt, är det för vi är jämnt fördelade du menar så är det ju inte riktigt sant för det finns fler killar i världen än tjejer och även om så är det ytterst subjektivt om man tittar på vart du befinner dig.
Borås tror jag var bästa staden för några år sedan, där var könsfördelningen i åldern 15-25 runt 5 tjejer för varje kille (om jag minns rätt nu) och det är ju helt okej siffror IMO men gå ut i någon storstad och termen Sausagefest är det första jag tänker på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

Rullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom kan ha upp till 40 sexpartner.


   
SvaraCitera
Draft

genomsnittet av 9st vid 21års ålder verkar lite väl högt och då menar jag inte på ett negativt sätt. Jag undrar vilka de valt att fråga, mores egna läsare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bevisar d att kvinnor är otrogna? lr att d finns fler kvinnor än män? :s 


   
SvaraCitera

nu beter sig kvinnorna som männen med andra ord

men de är horor. och männen alfahanar. fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha


   
SvaraCitera