Aviseringar
Rensa alla

nu har min pojkvän varit otrogen mot mig.


Järn: Det ser ju egentligen helt förjävligt ut, precis som kukar, och före man ligger ska man klämma lite på varandra och slicka på varandras tungor så att mannens snabel blir hård och kvinnans hål blir längre och blött, då stoppar man in snabeln i hålet och så gnuggar man ett tagväldigt fult fenomen

Det låter onekligen som om du har blivit totalt asexuell?


   
SvaraCitera

Leijonsparf: ja. jag håller med. däremot så anser jag inte att ens sexuella självbestämmande är något som man kan avtala bort, så jag ser inte ett dylikt avtal som giltigt på något vis. dock, dumt att gå med på monogami alldeles oavsett, om man har självinsikt nog att inse att det inte är det man vill ha.fast faktisk monogami är ovanligt i sverige. det är seriemonogami som är normen. och ska man se till hur många som "gillar att vara singlar" så är det inte så många som ens verkar gilla seriemonogami, rakt av.

Det beror på hur man är som person. Jag har inget större behov av att skifta tjejer för att tillfredsställa sexdriften. Monogami är inget problem för min del. Däremot tycker jag inte att det ska vara någon slags norm i det rådande samhället som har tillgång till preventivmedel och skydd mot sjukdomar.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Det låter onekligen som om du har blivit totalt asexuell?

Nej jag gillar sex, men amsi har ju rätt


   
SvaraCitera

Järn: Nej jag gillar sex, men amsi har ju rätt

Tycker inte jag.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Det beror på hur man är som person. Jag har inget större behov av att skifta tjejer för att tillfredsställa sexdriften. Monogami är inget problem för min del. Däremot tycker jag inte att det ska vara någon slags norm i det rådande samhället som har tillgång till preventivmedel och skydd mot sjukdomar.

men har du för avsikt att ha samma partner resten av livet? även om man är monogam i ett år eller tre och sen byter partner så är ju inte det monogami som så, det är seriemonogami. i alla fall om det är ett planerat, eller i alla fall medvetet, mönster.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: men har du för avsikt att ha samma partner resten av livet? även om man är monogam i ett år eller tre och sen byter partner så är ju inte det monogami som så, det är seriemonogami. i alla fall om det är ett planerat, eller i alla fall medvetet, mönster.

Det är omöjligt att planera för framtiden, och man förändras också som person med tiden. Det är iaf så jag fungerar, en i taget gäller för mig.


   
SvaraCitera

alltså nej, otrohet är som mord, det är det största sveket och det är oförlåtligt. Hade någon gjort så mot mig hade jag våldtagit den i röven med en söndrig glasflaska. Seriöst, usch vilket smuts.

döda den Skål


   
SvaraCitera

sagalhr:
alltså nej, otrohet är som mord, det är det största sveket och det är oförlåtligt. Hade någon gjort så mot mig hade jag våldtagit den i röven med en söndrig glasflaska. Seriöst, usch vilket smuts.

döda den Skål

vad rolig du är. vill ha dig som bästis.


   
SvaraCitera

vad har man haft för sex om man tycker att det är fint, missionären och oh baby i love you?


   
SvaraCitera

Nej men urs att det ska vara så där.... jag vet att det låter hemskt och jobbigt men det känns inte seriöst om ni båda strular med andra. Gör er själv en tjänst innan ni båda går i väggen och gör slut.. jag skulle INTE må bra ALLS av att inte kunna lita på sin partner..jag skulle må skit och relationen fallerar då.
En relation grundar sig i att man ska kunna LITA på den andra och när den byggstenen faller då är det väääääääldigt svårt att få det på rätt köl igen och att det ska kunna bli bra igen....


   
SvaraCitera

amsi:

vad rolig du är. vill ha dig som bästis.

ja men varför inte liksom, det förstår jag, kram


   
SvaraCitera