Aviseringar
Rensa alla

Nu kommer jag att bli mager och dö av svält


Ämnesstartare

Måste leva på slät soppa i MINST tre månader (alltså inte med bitar i) och enda soppan jag gillar är tomatsoppa, eller ja, jag gillar grönsakssoppa också men efter som att den måste mixas så tycker jag att det blir läbbigt då jag ogillar mat där man inte SER vad det är i, även om jag har gjort det själv... [blush]

Sååå, hur ska jag överleva dessa månader?


   
Citera
Ämnesetiketter

lär dig äta annan soppa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur någon kan vara sjuk så mycket som du, har du nedsatt immunförsvar eller något i den stilen?

+
[sad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Måste leva på slät soppa i MINST tre månader

man kan inte skriva så utan att skriva varför [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

lär dig äta annan soppa

Gillar röbetssoppa och sådan jordärtskockssoppa också kom jag på nu, jag kanske överlever ändå!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kosjka:

Förstår inte hur någon kan vara sjuk så mycket som du, har du nedsatt immunförsvar eller något i den stilen?

Ja, jo, det har jag på grund av min mycket ohälsosamma livsstil + isolering från omvärlden och för att jag var anorektiker som liten. Men nu är det faktiskt tandställningsproblem som är orsaken.

qazedctgb:

man kan inte skriva så utan att skriva varför [crazy]

passaro:

Varför?

Det är för att jag har fått någon specialgrej i min tandställning som gör att jag inte kan stänga munnen... eller ja, inte bita ihop tänderna.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Gillar röbetssoppa och sådan jordärtskockssoppa också kom jag på nu, jag kanske överlever ändå!

supersönderkokad linssoppa då? det är ju relativt slätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

internet: lär dig äta annan soppa

Bortstj.


   
SvaraCitera

internet:

lär dig äta annan soppa


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Det är för att jag har fått någon specialgrej i min tandställning som gör att jag inte kan stänga munnen

aha, vill man vara fin får man lida pin[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

supersönderkokad linssoppa då? det är ju relativt slätt.

Nej, usch, vill ha mina linser ganska hårda.

Nachac:

Bortstj.

Geigerzähler:

Gillar röbetssoppa och sådan jordärtskockssoppa också kom jag på nu, jag kanske överlever ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kantarellsoppa!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärssoppa och nyponsoppa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa saker går ju att svälja hela. så överkokta makaroner i tomatsoppa borde funka [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får skaffa ett dropp, äta enorma mängder tomatsoppa eller lära dig gilla fler släta soppor.


   
SvaraCitera