Aviseringar
Rensa alla

nu lämnar jag den här sidan


Ämnesstartare

anledningen är att alla tjejer är jätte taskiga, jätte elaka och jätte falska. dom skickar pm om att dom vill bli ihop men när man svarar svarar dom inte tillbaka och dom hotar med att skicka sin pojkvän på en och dom säger att dom vill bli kks men svarar inte på pm om när dom vill träffas och dom säger att man har liten snopp och att man inte är "man nog" för dom.

ska varna alla mina kompisar för att bli medlemmar här och varna på skolan och allt. sidan drivs liksom av pedofiler har jag hört som inte har någon utbildning.

hejdå, vi ses aldrig mer


   
Citera
Ämnesstartare

Ha de gött kalle balle hoppas du en dag får ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsvejs, du får pröva lyckan nån annanstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig träffad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its a hard life 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm ja holler me alla sejer nej till sex her ingen vet va de betyder enns nogot på engelska -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalle2000: sidan drivs liksom av pedofiler har jag hört som inte har någon utbildning.

Någon som varit med tillräckligt länge för att minnas anti-ungdomar.se-kampanjen som bedrevs av någon felunderrättad moralpredikare, härligt


   
SvaraCitera

kalle2000: ska varna alla mina kompisar för att bli medlemmar här och varna på skolan och allt. sidan drivs liksom av pedofiler har jag hört som inte har någon utbildning.

våg av ny medlemmar nästa. brace yourselves.


   
SvaraCitera

Kronotomi:

Någon som varit med tillräckligt länge för att minnas anti-ungdomar.se-kampanjen som bedrevs av någon felunderrättad moralpredikare, härligt

vad var det för något? låter fantastiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: vad var det för något? låter fantastiskt.

Minns att det var tal om det på thomas n-tiden (tror jag), någon organisation eller person som föreläste i skolor om internets farlighet eller något som tog upp ungdomar.se/ungdomsmottagningen som exempel på en farlig sida. Mest pga fenomenet experterna som svarade på frågor som denne vred till att Thomas själv inte hade någon behörig utbildning att uttala sig om saker eller något liknande. Och någon slentrianmässig pedofilanklagelse grundad på ingenting typ. Kommer inte ihåg något exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rest in peace kalle2000 Hjärta


   
SvaraCitera

Känns lite Strindbergskt 


   
SvaraCitera

Kronotomi:

Minns att det var tal om det på thomas n-tiden (tror jag), någon organisation eller person som föreläste i skolor om internets farlighet eller något som tog upp ungdomar.se/ungdomsmottagningen som exempel på en farlig sida. Mest pga fenomenet experterna som svarade på frågor som denne vred till att Thomas själv inte hade någon behörig utbildning att uttala sig om saker eller något liknande. Och någon slentrianmässig pedofilanklagelse grundad på ingenting typ. Kommer inte ihåg något exakt.

synd, låter intressant. kommer ihåg någon bloggare eller något som hatade um, när vi bestämde oss från att ha en hatkampanj tillbaks, men låter inte som samma.

gillar överlag omotiverade hatkampanjer fyllda av faktafel och desinformation, särskilt om de uppstår väldigt snabbt och ingen riktigt hinner fatta vad de egentligen handlar om.


   
SvaraCitera

hejdå 🙂


   
SvaraCitera