Aviseringar
Rensa alla

Nu lämnar jag UM!


Ämnesstartare

Nu lämnar jag UM för gott. Vill därför passa på att säga hejdå till alla på forumet och önska er ett fortsatt bra liv. Tack alla som varit med och diskuterat, inklusive ni som troligtvis avskytt mig. Till sist vill jag bara klargöra att jag tror på alla människors lika värde, oavsett bakgrund, om någon skulle tro något annat. Ni får gärna kalla mig hjärntvättad eller korkad som går på budskapet, men tro mig, min mening var iallafall alltid god. Ett sista stort tack till fantastiska Time, hon är grym. 

Tack för mig! Glad

Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

men hallå nu e snubben på din avatar borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liarr.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att en debattör försvinner. Vore ännu mer synd  om du vore en riktigt bra debattör som du faktiskt inte verkar vara ibland. Jobba på det. Ha det bra!


   
SvaraCitera

Det här betyder att du haft fel i varje diskussion du haft, insett det, och nu inte pallar vara kvar.

Så jävla uppenbart Mycket glad


   
SvaraCitera

Enda svaret på detta mysterium.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Det här betyder att du haft fel i varje diskussion du haft, insett det, och nu inte pallar vara kvar.

Så jävla uppenbart Mycket glad

han pmade faktiskt mig om detta + vill anta att han tog åt sig (hehe ego) det jag sa till honom i min rösttråd om att han alltid håller på med politik för niklas skrev sen "du kanske har rätt" men kan ha fel om det


   
SvaraCitera
Exner

s1cce:

 "du kanske har rätt"

Detta är motsatsen till "hehe ego".


   
SvaraCitera
mynona

Det var synd. Du orsakade många livliga debatter, och även om vi inte har samma åsikter så kunde du för det mesta uppföra dig behärskat och civiliserat, vilket många andra både med och utan dina åsikter inte kan. Jag tvivlar inte på den goda viljan och avsikterna och jag har inte avskytt dig. Nu reduceras nog en del debatter. Tack detsamma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd, du livade upp stämningen. Behövs en motpol till alla vänstertomtar på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Ett sista stort tack till fantastiska Time, hon är grym.

Vad fint av dig 🙂

Lycka till med livet!


   
SvaraCitera

Hejdå! Jag som gillade att någon tog över efter jag pensionerat mig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Behövs en motpol till alla vänstertomtar på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är detta ett prank?  kreativt med din avatar btw, du har gjort min tid här på UM roligare  även fast ja hatar digTumme upp tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt för att beklaga detta, även om jag av någon oförklarlig anledning skulle anstränga mig för det.


   
SvaraCitera