Aviseringar
Rensa alla

Nu lämnar jag UM!


Ämnesstartare

Svårt för att beklaga detta, även om jag av någon oförklarlig anledning skulle anstränga mig för det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Hej då! Hare gött och allt sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh

Ledsen


   
SvaraCitera

Kan bara tänka på denna låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen
Vi har inte samma syn på världen men du har ändå alltid varit rätt trevlig av vad jag har sett så det är synd att du lämnar um. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är motpol till alla vänstertomtar :O orkar bara inte debattera eftersom jag använder um till 95% på mobilen och kan inte citera på den :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trist.

Stort att du är så ödmjuk trots all skit du fått ta från alla intoleranta och trångsynta medlemmar i forumet. Det krävs en mini-Jimmie för att behålla sakligheten i diskussioner där man gång på gång blir angripen på alla möjliga sätt och vis.

Lycka till!


   
SvaraCitera

 lycka till med livet!


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

Din frånvaro  i um är inte speciell. Du är bara en av den unika mängden sd:are som har vandrat genom um . Precis som de sd:are före har jag inte sett någon saklig argumentation från dig. När saken kommer till spetsen blir du hal som en ål och tar omvägar, försöker vrida på ämnet, undviker att svara på vitala frågor och rent av ignorerar inlägg som du inte har argument mot. Det enda du gör är att repetera sd's konceptet. I samtliga trådar är du plötsligt är feminist gällande emot islam för att sedan i en annan tråd kalla feminism för galenskap. 

Uppenbart är det att du vill vinna röster och tolerans genom att lämna ett fint farväl, men tro mig, folk är inte lättpåverkade. Jag bryr mig inte om det är en "snäll-tråd" och att jag verkar hård, särskilt när du byter plötsligt attityd från dryg till trevlig, med det en klar agenda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adjö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt, du gjorde ett bra jobb med att motarbete SD hehe


   
SvaraCitera

Hej då. Ledsen


   
SvaraCitera

hälsa gärna om du ser mig på stan nångng, jag bits inte Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

NiklasW: Ett sista stort tack till fantastiska Time, hon är grym.

Meh, om du avslutar såhär och med Cranberries till på köpet blir det ju bara ledsamt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh neej 


   
SvaraCitera