Aviseringar
Rensa alla

Nu när det ändå är poppis


Ämnesstartare

Så kan väl jag också sysselsätta mig med att låtsas känna er bättre än vad jag egentligen gör och spy ut mina personliga åsikter om er. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tjoho [party]-


   
SvaraCitera
Paseo

okkkkkkkk[smile] spy mig i ansiktet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag också, jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Tjoho [party]-

Har inte väldigt starka intryck av dig, kan ha och göra med att jag aldrig träffat dig eller pratat så mycket direkt med dig. Du verkar som en sådan människa de flesta kommer väldigt lätt överens med och som att du är väldigt engagerad i dina relationer med folk här på um. Hade gärna träffat dig på en träff men tror inte vi skulle ha så mycket att prata om.

Paseo:

spy mig i ansiktet

Jag tycker att du är en mysig tjej-kvinna som dock kan vara lite forcerad och krystad när du kanske inte mår så bra men jag kan ju ha fel och att det är din personlighet. Jag skulle vara lite rädd för att träffa dig pga du verkar väldigt energisk och positivt på ett sätt jag VERKLIGEN inte är, tror du kan överväldiga människor ofta vilket också ju är BRA pga man får starkt intryck på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det här blir spännande[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag också

Nachac! Nu i min seriösa tråd så skriver jag redigt grammatiskt, hoppas det gör dig glad. Jag tycker att du verkar högfärdig, men samtidigt intelligent och som att du har starkt bestämd åsikt kring många saker och att det är svårt att få dig att rucka på dem, men jag är glad för dig om du hittat ditt sätt att tycka på. Du känns som en sån där UMare som är typ subtilt lite översittar-ig, vilket kan störa mig lite, men tror att du har väldigt fina kvalitéer när man träffar dig i verkliga livet.


   
SvaraCitera
mynona

Kanske är du bättre än mig på detta, så varsågod!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Så kan väl jag också sysselsätta mig med att låtsas känna er bättre än vad jag egentligen gör och spy ut mina personliga åsikter om er.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

haha det här blir spännande

Du är en sån som jag ofta kan slita mig i håret och tänka den farliga tanken
"DU TYCKER FEL!!!!!!!!!!" äver saker du kan skriva [blush] Jag har inte pratat med dig så mycket, du ger mig intrycket av lite gemen gymnasie-kille som hittat till UM men när du är rolig så är du faktiskt jävligt rolig (du skrev något igår i tiny som var skitkul, men kommer inte ihåg vad).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Kanske är du bättre än mig på detta

Det var absolut inte en pik! Haha [wink] Menade faktiskt att det är jag själv som kommer låtsas, hehe.

Jag tycker att du verkar som en jävligt sansad person, som kanske skulle behöva lite glöd i dig, men som ändå är väldigt empatisk och respektfull. Du känns som en sådan som anser att respekt bör givas automatiskt till människor och inte att man ska förtjäna det, vilket jag gillar (kanske fått fel uppfattning). Du har ett bra helhetsperspektiv på samhället om än kanske lite lamt (??? jag kanske är för radikal). Tror att du är lite svår att komma överens med i verkliga livet, att du kanske kan uttrycka dig lite "över folks huvuden" vilket ändå tyder på att du är väldigt utvecklad språkligt, vilket ju som alltid, är en fin egenskap.

amsi:

[love]

Ska jag skriva om dig? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig väldigt masochistisk idag, så...kör hårt!


   
SvaraCitera
höna

kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

masochistisk

Gillar när pojkar är det! Skönt att vända på steken. Att det inte alltid är kvinnor som ska vara undergivna [wink]

Har två bilder av dig: antingen TOKLIBERAL eller fascistisk vilket såklart gör att jag backar lite för att ge mig in i diskussioner med dig då människor som är så radikalt åt något håll ofta mest skriver mot istället för med och blir bara gräl. Jag kan nog bestämt säga att jag inte skulle vilja träffa dig i en mörk gränd, men jag tror att om vi skulle talas vid i ljusan dagen på t.ex. en träff så skulle vi nog inte hata varandra men jag tror inte att vi skulle gilla varandra. Jag gillar att du använder källor ibland. Du tänker, och det är ju bra, fastän jag aldrig håller med om något du tycker (eller, om det är typ "tomat är gott" så kan jag hålla med. Menar politiskt/moraliskt [crazy]).


   
SvaraCitera