Aviseringar
Rensa alla

nu orkar jag fan inte mer, har självmordstankar.


Ämnesstartare

varning för textvägg!

det hela började typ juli 2003 när jag slutade 6an, då var jag 13 år gammal och riktigt jävla fucking dum i huvudet, jag ansåg att jag inte behövde några vänner då, så då levde jag så i 3 år, i 3 år, totalt avskärmad från verkligheten i det närmaste, jag slängde bort nästan hela min tonårsperiod på att sitta vid datorn i det närmaste (har behövt få hjälp med detta, är fortfarande inskriven i ett företag som hjälper mig bli mer social) vilket jag ångrar sjukligt mycket idag.

sen år 2004 blev det värre då jag ibland var iväg på ett event (fråga inte) och där blev jag mobbad av ett gäng andra för att jag inte visste bättre då, jag vet inte hur många gånger jag blev retad, blev även slagen flera gånger men lärarna gjorde inget åt saken.

sen blev det bara ännu värre, i januari 2005 blir jag osams med en kille i förra skolan som kränkte mig rejält, vill inte säga vad, har hotat med polisanmälan flera gånger men jag vågade aldrig göra något i skolan eftersom jag var skraj för hans polare som är mycket större än jag så detta sa jag inget om förräns först 2 år senare, detta var inte enda gången det hände f.ö., i förra skolan var även den här killens kompis på mig, fick stryk flera gånger, vet inte hur många gånger jag blev retad i form av att dom stängde ute mig osv.

2006 får jag äntligen sluta på Swedenborgsskolan, helt jävla förstörd av all mobbning, sen den där hemska januaridagen 2005 har jag varit som helt bessatt av att få hämnas men jag har istället iom. att jag väntade så länge fått ta ännu mer skit, dom vuxna gjorde i stort sett inte ett jävla skit åt detta.

2007 var ett rent helvete, jag var iväg på ett till event med företaget då, gissa vem som hamnat på samma period som jag, jag trodde jag skulle bli galen, och som om inte det räckte kom även en av hans bästa polare som är större än jag, blev så jävla asförbannad att jag isolerade mig på rummet och fick ett flertal utbrott, jag ljuger inte när jag säger att jag hade kunnat slå ihjäl nån under denna tid om jag fått anledning.

Det här året har varit en aning ljusare än 2007 men jag har igen försökt ta livet av mig, för nån månad sen försökte jag strypa mig med en sladd för nu räcker det verkligen, jag har sån jävla ångest att jag måste skära mig etc., ORKAR FAN INTE MER!!!![cry]

Snälla, nån som har ett förslag på vad jag ska göra??? Kan f.ö. säga att jag har i stort sett redan varit på psykhem, mådde inte direkt bättre av det.


   
Citera

orkar inte läsa, men träffa folk för fan!! gå med i typ fotokurser och skit,snacka med folk irl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan då tala om för dig att jag träffar folk faktiskt, har kontaktperson men har även några riktiga vänner.


   
SvaraCitera

hhahahaha läste nu, mitt råd är uselt! lyssna inte spå mig! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du inget vettigt å säga kan du fan lika gärna hålla käften.


   
SvaraCitera
Papper

The dying light:

har du inget vettigt å säga kan du fan lika gärna hålla käften.

DARKNESS IS THE ONLY LIGHT
SUICIDE THE WAY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

DARKNESS IS THE ONLY LIGHT
SUICIDE THE WAY

en sån här vecka till och det blir ett till försök kan jag lova.


   
SvaraCitera

har du inget vettigt att skriva kan du lika gärna dra, för det här är UM. och här kommer du aldrig, ALDRIG få någon hjälp ;)))


   
SvaraCitera
Papper

The dying light:

en sån här vecka till och det blir ett till försök kan jag lova.

JAg läste inte allt du skrev, men jag tror bara man själv kan avgöra om man ska göra det.
Själv så blir jag nog kvar i den här vidriga världen i ett år till, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar mobbning, mobbare. borde skära halsen av de.
usch, jag vet hur det är:( faktiskt.
mitt förslag är att du går till en psykolog eller liknande. mår du inte bra så är det inte så himla lätt att vara social och umgås med andra..


   
SvaraCitera

The dying light:

har du inget vettigt å säga kan du fan lika gärna hålla käften.

Har du en sådan där attityd förstår jag varför du blir mobbad och får ovänner.

The dying light:

kan då tala om för dig att jag träffar folk faktiskt, har kontaktperson men har även några riktiga vänner.

Så vad är problemet? Snacka med dessa personer istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm det och börja om på nytt då, orka självmordswhinande.


   
SvaraCitera

Flytta? [rolleyes]


   
SvaraCitera

tl;dr

Daimchoklad:

orka självmordswhinande.


   
SvaraCitera

sylar:

Har du en sådan där attityd förstår jag varför du blir mobbad och får ovänner.

Exakt vad jag tänkte.


   
SvaraCitera