Aviseringar
Rensa alla

nu reder vi ut detta begreppet - troll


Ämnesstartare

Lounge fact:

så hur trollar jag då

Lounge fact:

gör jag

[no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

[no-no]

på en punkt [crazy] så om jag stavar korrekt är jag icke troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

på en punkt [crazy] så om jag stavar korrekt är jag icke troll

Tycker ej du är troll heller. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tycker ej du är troll heller. [no-no]

ok men jag trollar eftersom jag stavar fel me flit........ okeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEej

tkr hela trollgrjeen har missuppfattats


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll:

Lounge fact:

jag tycker troll är magnus 25 år som leker 12 åriga lisa som är transa, går in för rollen

Att trolla:

Jonnybravo91:

Trolla är när man flummar omkring. Skriver osanningar, stavar mycket sämre än vad man egentligen har förmåga till, lollar omkring eller är avsiktligt provocerande.

Jag tycker inte att du är ett troll Lounge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Internettroll, eller bara troll, (anspelning på engelskans trolling, både i betydelsen dragroddfiske och de troll i nordisk folklore som utför hyss) är Internetslang för användare som skriver ett stort antal provokativa, märkliga, ickerelevanta eller oseriösa diskussionsinlägg på Internetforum (ursprungligen på Usenet). Övriga användare uppfattar ofta att trollen har huvudsyfte att reta upp dem, och att trollen mestadels är ointresserade av fakta eller att föra en egentlig dialog. Trollen ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt och föder ilska, vanmakt och skadar sinnesstämningen hos övriga användare som hugger på de krokar de lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de ibland lyckas ta död på forum"

märklig+ickerelevanta+oseriös aight.. men inte e jag ute efter att reta upp XDDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddddddddd lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad tycker ni är troll, är jag ett troll?

beror på finns många olika sorters troll,du passar säkert in i någon av dom kategorierna[crazy]


   
SvaraCitera

...
Troll


   
SvaraCitera

Har inte lärt mig hur man gör när man ska linka bilder än


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att du är ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll lol lol lol lol lol lol [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag tycker inte att du är ett troll Lounge.

stereo total:

Jag tycker inte att du är ett troll.

tack tjejor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du trollar inte. Troll utgår från koncept och följer detta punktligt (läs: Dödsguden).


   
SvaraCitera

Lounge fact:

tack tjejor

Puss.


   
SvaraCitera