Aviseringar
Rensa alla

nu ska jag åka buss



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

dör

varför dör du? :OOO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

varför dör du? :OOO

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

[blush][y][y][y]

HAHAHHAHAHAH inge bra svar yaooh :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

HAHAHHAHAHAH inge bra svar yaooh :(((

söt. ser ut som en jag känner

söt är hon också

men

hon är

19

lite mer i
min ålder

skriv till mig om fyra år

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

söt. ser ut som en jag känner

söt är hon också

men

hon är

19

lite mer i
min ålder

skriv till mig om fyra år

Lol
okej
då vet jag
förstår att det är jobbigt att hänga på denna sida med barn som är 92or och minus
nu ska jag filosofera smått angående samhället där jag bor i
hare bra killen21[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

bra kille

[wink]


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Är dy verkligen schlook? [mad][sad]

ja, fast jag klippte mig och skaffade en förkärlek för töntiga smileys [censur][censur][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ja, fast jag klippte mig och skaffade en förkärlek för töntiga smileys [censur][censur][censur]

Gillade dey bättre förr. [mad][tard]


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Gillade dey bättre förr. [mad][tard]

Det är ok. Jag orkar inte tillföra det här forumet något seriöst när alla som hängde här mest ägnar sig åt att bajsa i varandras ansikten nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Det är ok. Jag orkar inte tillföra det här forumet något seriöst när alla som hängde här mest ägnar sig åt att bajsa i varandras ansikten nu för tiden.

Menar du bokstavligt talat?


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Menar du bokstavligt talat?

Nej, eller det hade ju inte förvånat mig, faktiskt, ifall så var fallet... [zzz]

Jag menar att i den mån det fördes seriösa diskussioner förr, gör det inte det längre. Säger inte att det var bättre förr, bara annorlunda. Jag vet inte vad jag säger. Skitsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Nej, eller det hade ju inte förvånat mig, faktiskt, ifall så var fallet... [zzz]

Vi låter det vara, vi behöver inte veta exakt allt.

internet:

Jag menar att i den mån det fördes seriösa diskussioner förr, gör det inte det längre. Säger inte att det var bättre förr, bara annorlunda. Jag vet inte vad jag säger. Skitsam.

Tja, man kan bli något nostalgisk över hur det var förr. Dock så är det inte speciellt dåligt nu heller.


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Tja, man kan bli något nostalgisk över hur det var förr. Dock så är det inte speciellt dåligt nu heller.

Jag är inte direkt nostalgisk, däremot så har jag dragits ner i aseriösträsket. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Jag är inte direkt nostalgisk, däremot så har jag dragits ner i aseriösträsket. [blush]

Ska jag börja vara schlook den andre nu då?

[love]


   
SvaraCitera