Aviseringar
Rensa alla

nu ska jag noppa ögonbrynen


ja har typ förstört mina lite nu... eller nja, jag får de aldrig som jag vill ha dem o så är de lite annorlunda (vilket ögonbryn är) och jag blir irriterad så ja plockar hela tiden o försöker få dem lika fastän ja vet att det är omöjligt [cry][cry][cry][cry][cry] det är bara ena som är fin..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

OKEJRÅ! JAG GÖR DET VÄL!

[smile][smile][smile]

honolulu:

ja har typ förstört mina lite nu... eller nja, jag får de aldrig som jag vill ha dem o så är de lite annorlunda (vilket ögonbryn är) och jag blir irriterad så ja plockar hela tiden o försöker få dem lika fastän ja vet att det är omöjligt [cry][cry][cry][cry][cry] det är bara ena som är fin..

alltså man ska sluta tidigt!!!!!!!!!!!! typ ej fortsätta när man känner sig okej nöjd.. för då jävlar blir d som sträck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men är rätt nöjda med mina nu.. fattar inte va fan jag hade för ögonbryn för typ ett halvår sedan bara


   
SvaraCitera

Lounge fact:

alltså man ska sluta tidigt!!!!!!!!!!!! typ ej fortsätta när man känner sig okej nöjd.. för då jävlar blir d som sträck

ah vettefan... jag lyckades få dem snygga där ett tag, sen ba fick ja för mig att leka lite till. jag vill bara PLOCKA O PLOCKAAAAAAAAAaaaaaaaaaa, som ett beroende.

haha mmm man märker inte när dem är helt fucked


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja har typ förstört mina lite nu... eller nja, jag får de aldrig som jag vill ha dem o så är de lite annorlunda (vilket ögonbryn är) och jag blir irriterad så ja plockar hela tiden o försöker få dem lika fastän ja vet att det är omöjligt det är bara ena som är fin.

Ja så har jag också!!!! De är helt olike!

Men jag tror ocvkså jag förstört dom genom att noppa fel. Håret har inte vuxit tillbaka där det förut fanns 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Men jag tror ocvkså jag förstört dom genom att noppa fel. Håret har inte vuxit tillbaka där det förut fanns 🙁

åh jag är så rädd för det :((( testa att gnugga massa vitlök där, har hört att det ska funka haha. mina ögonbryn går lixom neråt, jag vill ha en liten spets uppe i hörnet men kan inte få en :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

testa att gnugga massa vitlök där, har hört att det ska funka haha.

Haha, nej, det tror jag för lite på för att ens testa!

honolulu:

mina ögonbryn går lixom neråt, jag vill ha en liten spets uppe i hörnet men kan inte få en :<

Så är mitt ena! Den andra har en jättebra spets. Den ena är ganska bra den andra är rund och rak i formen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

mina ögonbryn går lixom neråt, jag vill ha en liten spets uppe i hörnet men kan inte få en

åh jag med!!!!!!!!!! sådan där skitsnygg form.. bara att glömma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

den formen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde noppa ögonbrynen
orkar inte noppa ögonbrynen

+ sist råkade jag noppa ena ögonbrynet för mycket så det måste växa ut lite nu
ser helt cp ut


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Haha, nej, det tror jag för lite på för att ens testa!

Haha :> skulle inte förvåna mig om det funkade dock, men tror man får testa det flera dagar i streck.

framtidstron lever:

Så är mitt ena! Den andra har en jättebra spets. Den ena är ganska bra den andra är rund och rak i formen.

Ja, det stör mig något enormt :< jag tycker det är skitsvårt att se vad som skiljer dem åt fastän jag märker att de inte är 100% exakta, så jag tog bild på båda och spegelvände den ena nyss, då ser man skitbra var de skiljer sig åt! 😀

Lounge fact:

åh jag med!!!!!!!!!! sådan där skitsnygg form.. bara att glömma

ja den formen är snygg, jag hade ungefär sådär innan men tyckte de var för tjocka så jag tog bort några fler hårstrån, haha. däremot vågar jag inte rensa ovanför ögonbrynet så det blir rakt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

så jag tog bild på båda och spegelvände den ena nyss, då ser man skitbra var de skiljer sig åt! 😀

Åh, det ska jag också testa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

däremot vågar jag inte rensa ovanför ögonbrynet så det blir rakt där

nää man ska inte noppa ovanför har jag lär tmejj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja den formen är snygg, jag hade ungefär sådär innan men tyckte de var för tjocka så jag tog bort några fler hårstrån, haha. däremot vågar jag inte rensa ovanför ögonbrynet så det blir rakt där

Det fina med ögonbryn (har jag förstått i efterhand) är de alltsomoftast har en snygg form och struktur, bara att det växer strån runtom som man gärna avlägsnar. Tvivlar på att det blir helt rakt om du låter det vara på ovansidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

och jag blir irriterad så ja plockar hela tiden o försöker få dem lika fastän ja vet att det är omöjligt [cry][cry][cry][cry][cry] det är bara ena som är fin..

Åh är också så. Fast har låtit dem vara rätt länge. Men noppade lite igår innan midsomer murders i tvsoffan medan det var ljust. Det ser ok ut.


   
SvaraCitera