Aviseringar
Rensa alla

nu ska jag ut o sola


Ämnesstartare

haravklippta jeansshorts (blev en reva högt upp på låret såklippte av dom i den) och inga trosor under pga äcklig orkar inte tvätta och kommer antagligenråka visa fittan för hela grannhuset. livin life on thewild side. Kan nån anmäla mig för sexuellt ofredande (eller vad det nu kallas när man blottar sig) om jag råkar flasha lite nrä jagreser/sätter mig ner?

tänker inte sitta och skreva liksom, men ändå.


   
Citera
Ämnesetiketter

Anmäla går väl alltid. Var ju nyligen en man som anmäldes och åtalades för sexuellt ofredande för att ha gått naken i sitt vardagsrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Anmäla går väl alltid. Var ju nyligen en man som anmäldes och åtalades för sexuellt ofredande för att ha gått naken i sitt vardagsrum.

jag är blond, blåögd och snygg tjej
borde folk inte ha överseende med min nakenhet eller


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag är blond, blåögd och snygg tjej
borde folk inte ha överseende med min nakenhet eller

tkr inte om denna attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

tkr inte om denna attityd.

har denna attityd mot främlingsfientliga ganon, vill se vad jag får för reaktion


   
SvaraCitera

elverpigen:

har denna attityd mot främlingsfientliga ganon, vill se vad jag får för reaktion

ok jaja då.


   
SvaraCitera

elverpigen:

har denna attityd mot främlingsfientliga ganon, vill se vad jag får för reaktion

1. Jag är inte främlingsfientlig

2. Jag ser inte vad mina politiska åsikter har med detta att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: 1. Jag är inte främlingsfientlig

Glad


   
SvaraCitera

elverpigen:

Glad

Hade du inte mer än så att komma med?


   
SvaraCitera

är det inte lite kallt........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Hade du inte mer än så att komma med?

söker du bråk? har inget intresse med att käfta med folk som verkar vara verklighetsfrånvända, är väldigt icke-konstruktivt. därför konsaterade jag bara att det var trevligt att du inte ser dig somfrämlingsfientlig och går vidare i mitt liv

turtle:
är det inte lite kallt........

ne är typ 12 grader ute, har balkong i söderläge och solen ligger på. har shorts och stickad tröja. vill få lite färg på benen pga jättedåligt pigment där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina pensionärsgrannar har flytt in pga det är för varmt på balkongen. så varmt är det, då är de ändå liksom pensionärer med dålig cirkulation och villha det extra varmt


   
SvaraCitera

elverpigen: ne är typ 12 grader ute, har balkong i söderläge och solen ligger på. har shorts och stickad tröja. vill få lite färg på benen pga jättedåligt pigment där

hade också sol men den försvann lagom till jag slutade jobbt................. hatar väder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

hade också sol men den försvann lagom till jag slutade jobbt................. hatar väder

gillar fint väder men börjar få ont i huvudet av att kisa mot solen. verkligen jättestark, trots solglasögon :C känner på ett sätt att jag vill grilla mina ben som fään, så färgen kommer igång(kan knappt bränna dem) men sägs ju att 15 min/dag är tillräckligt för oss blekfisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror jag börjar bränna mina läppar, dom känns torra och ömma :C


   
SvaraCitera