Aviseringar
Rensa alla

Nu slår vi världsrekord


Ämnesstartare

Vi har ett samarbete med företaget Egmont som ger ut tidningen (ja, tidningen) Guinness World Records.

Och då tänkte jag, vi är ju ett gött gäng med sisådär 100 000 besökare i veckan ... vi borde kunna slå något slags världsrekord.

Men vad?

Ja, det är upp till er att bestämma.

Jag vill att ni ger lite förslag på världsrekord - antingen nya eller gamla - som är möjliga att slå.

Att tänka på
- Ta inga världsrekord som är världsrekord bara för att de är konstiga och lätta att slå, typ "Dansa i ring omkring fem giraffer".
- Något som är hyfsat billigt och genomförbart, alltså inga "Få in så många diamanter som möjligt i en Ford Mondeo".
- Vi kan försöka slå världsrekordet på internet eller i verkligheten, på något torg eller något.


   
Citera

världens största rickroll. youtubes försök anmäldes aldrig som ett officiellt världsrekord, vill jag minnas.


   
SvaraCitera

Jag vet inte... Jag kan inga världsrekord i huvudet... Kan vi inte ha världens största forumsträff? Det vore jättejätteroligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

världens största rickroll. youtubes försök anmäldes aldrig som ett officiellt världsrekord, vill jag minnas.

Hur många träffar behövs för ett världsrekord?


   
SvaraCitera

Världens längsta forumtråd? [party]


   
SvaraCitera

z i n:

Världens längsta forumtråd? [party]

Jag försökte slå ett rekord på um för några år sedan men tråden blev raderad... Jag skrev HEJ och personen citerade det och skrev något sedan så citerade personen under det och skrev något och så fortsatte det... Den blev rätt vacker. ^_^.


   
SvaraCitera

Forum med flest användare som har samma avatar. Alla ska ha min. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Kan vi inte ha världens största forumsträff?

Det vore kul. Ska fundera på det [smile]

z i n:

Världens längsta forumtråd?

Violine:

Jag försökte slå ett rekord på um för några år sedan men tråden blev raderad... Jag skrev HEJ och personen citerade det och skrev något sedan så citerade personen under det och skrev något och så fortsatte det... Den blev rätt vacker. ^_^.

Har ni något bra upplägg på det så det blir så många svar som möjligt? Det är ju tråkigt om det bara blir kladd och svordomar, det ska ju (helst) vara något trevligt/coolt.


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Det vore kul. Ska fundera på det [smile]

Jippie! <3 Undrar faktiskt hur stor världens största forums-träff är... .O

Erik Nahlén:

Har ni något bra upplägg på det så det blir så många svar som möjligt? Det är ju tråkigt om det bara blir kladd och svordomar, det ska ju (helst) vara något trevligt/coolt.

Ah, det kommer bli svårt att undvika svordommar...


   
SvaraCitera

Vi skulle kunna slå rekord för... Flest simultana IRL [no-no]. [cute]

Image


   
SvaraCitera

Nevon:

Vi skulle kunna slå rekord för... Flest simultana IRL [no-no]. [cute]

[tard]


   
SvaraCitera

Världens största attack mot vårat egna forum.. Vi sänker skiten [smile]


   
SvaraCitera

Nevon:

[no-no]

Underbar bild. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vi skulle väl kunna skriva världens längsta berättelse? En får börja skriva så fortsätter den under osv. Blir en helt maxad berättelse!


   
SvaraCitera

Kan vi inte samla på något? Typ världens största kapsylsamling! <3


   
SvaraCitera