Aviseringar
Rensa alla

Nu vet jag


Ämnesstartare

Nu har jag äntligen mött mig själv. Jag är transvestit. Ingen såndär vulgär med paljetter och skit, nej jag blir en flicka i min egen målgrupp; en söt flicka med lagom snäll stil. Jag blir alldeles varm i kroppen när jag byter om. En obeskrivlig känsla... samtidigt kommer tankarna upp: "Varför just jag?" "Varför tycker jag om detta?". Vetskapen om att folk tycker illa om transvestism ger mig lite skuldkänslor, trots att det är en så underbar känsla att göra detta.
I morse tog jag 'womens shower gel' när jag duschade. [smile] Tog även 'women deodorant' med någon sweet scent. Senare i eftermiddag bytte jag kläder. Svarta hipsters i spets, svarta leggings, en (röd, lila, svart) blommig kjol, vit BH i med spetskant och en tunn, vit kofta. När jag tittade mig i spegeln och kände hur min rumpa var perfekt formad så drog en våg av välbehag genom min kropp. Det här kan nästan ersätta social kärlek, tänkte jag.
Jag har sedan innan en ganska slank kropp och lite bredare höfter än killar normalt har. Mitt ansikte är nästan lika intensivt som ett feminint, men inte speciellt fjolligt om ni förstår vad jag menar. Jag passar utmärkt som tjej.
Bara för några dagar sedan så gjorde jag ett annat liknande ombyte: vita hipsters/halvstring, svarta leggings, vit BH, gul/svart polotopp, olivgrön veckad kjol med vit/brunt tunnt skärp. Så vackert.
Detta är något av det bästa som hänt mig, även om det låter perverst och naivt.
Vad tycker ni? Ska jag leva ut detta ofta? Finns det måhända fler här som gillar crossdressing?
[smile][zzz]


   
Citera
Ämnesstartare

Grattis [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vad tycker ni? Ska jag leva ut detta ofta?

Ja, det tycker jag.

Infraröd:

Finns det måhända fler här som gillar crossdressing?
[smile][zzz]

Nej. Men jag brukar klä ut mig till en kille som klär ut sig till tjej. Om du förstår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kooooolt!!
om det får dig att må bra so do it! [y]


   
SvaraCitera

Transexuell!! Skaffa bröst och former!


   
SvaraCitera

Infraröd:

gul/svart polotopp

fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vems kläder är det du lånar ?

Infraröd:

Vetskapen om att folk tycker illa om transvestism ger mig lite skuldkänslor,

jag tycker att det är helt rätt om det som är rätt för dig. Vidrigare är det med folk som gör saker för att andra säger att man ska
[y] för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Transexuell!! Skaffa bröst och former!

Nja, gränsen går nog vid rakning och sminkning, dit kan jag gå. Inte längre. Sen har jag inget som helst intresse för killar och det blir kanske lite svårt att locka tjejer om man ser ut som en tjej ibland. :/

BLODÅDRA:

fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad vidrigt.

Låter fulare än vad det är, men ja kanske inte det allra snyggaste man kan hitta, direkt. Sen är det inte jag som köpt de kläderna, heller. [rolleyes]

Ramodgnu:

Nej. Men jag brukar klä ut mig till en kille som klär ut sig till tjej. Om du förstår?

Förstår inte riktigt, men det låter intressant.

Lack of Colour:

kooooolt!!
om det får dig att må bra so do it!

Tack. Ser jag på mig själv i tredje person så är det lite löjligt, men som sagt jag tycker att det är jävligt spännande, så jag tänker absolut ha två garderober när jag har flyttat hemifrån. [cool]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Nja, gränsen går nog vid rakning och sminkning, dit kan jag gå. Inte längre. Sen har jag inget som helst intresse för killar och det blir kanske lite svårt att locka tjejer om man ser ut som en tjej ibland. :/

Ett tips, tjejer brukar gilla MANLIGA iaf jag och då utesluter jag smink el of course;)


   
SvaraCitera

Infraröd:

Låter fulare än vad det är, men ja kanske inte det allra snyggaste man kan hitta, direkt. Sen är det inte jag som köpt de kläderna, heller.

:ss seriöst, det kan nog vara det fulaste som finns. om du nu ska klä dig i tjejkläder kan du ju iaf klä dig med värdighet. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis typ : )

VAr köper du kälerna? Går du in i tjejaffärer och handlar? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

pics.

Kanske. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Ett tips, tjejer brukar gilla MANLIGA iaf jag och då utesluter jag smink el of course;)

Jag är man 99.9 % av tiden, så det är nog rätt chill.

BLODÅDRA:

:ss seriöst, det kan nog vara det fulaste som finns. om du nu ska klä dig i tjejkläder kan du ju iaf klä dig med värdighet. 🙁

Ja, men som sagt är det inte mina kläder. Tyckte att den var lagom fin just då; jag ska visa en bild.

grodanboll_:

Grattis typ : )

VAr köper du kälerna? Går du in i tjejaffärer och handlar?

Har inte köpt något än. Jag bor hemma, så vet inte hur det ska gå till... ett alternativ är ju att berätta, men vill ändå inte det.
Men på sikt får man ju gå och handla i tjejaffärer eller på tjejsidan av affären. Underkläder kan man köpa på internet, det är ju liksom inget man provar i affären, direkt. Sen kan man också börja lite smått med unisexkläder som det på Carlings, typ. Jag vill inte vara jättefeminin, utan bara ha det där extra.

- - - - -

Detta är riktigt tabu, och jag tycker att fler ska prova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw, det låter jättehärligt ju. ^^


   
SvaraCitera