Aviseringar
Rensa alla

Nu vill jag bara påpeka..


Ämnesstartare

..att just nu- grejen till höger är jättedålig.
Hundra trådar har säkert skapats om detta men jag har inte varit inne sedan i morse så nu skapade jag en till.
Jag verkade elak när man kollade på den för en stund sedan och det är missvisande.
Har ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?
Jag uppfattar det lite så.

Nu fortsätter vi med vår kväll!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har nu upptäckt ett ytterligare fel med det; när man ändrat sitt inlägg ändras det inte i just nu-spalten.


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?

va


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Jag har nu upptäckt ett ytterligare fel med det; när man ändrat sitt inlägg ändras det inte i just nu-spalten.

Jag förstod inte din första post ö.h.t, men detta kan jag bemöta. Att uppdatera listan när ett inlägg uppdateras eller tas bort är förvisso inte fullständigt tekniskt omöjligt, men verkligen inte värt investeringen. Det skulle vara ett rent helvete att implementera, och skulle kräva mer resurser. Det känns inte riktigt värt när grejen ändå försvinner på en minut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?

wtf? [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Jag verkade elak när man kollade på den för en stund sedan och det är missvisande.

[bigsmile]

isola:

Har ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?

har provat båda, har ej märkt skillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumptard:

va

Nintendo:

wtf? [crazy]

Blivande_japan:

har provat båda, har ej märkt skillnad

Tänkte väl att detta skulle ta skruv! [blush][blush]
Men din könsstatus har ju sedan länge varit känd.
Det beror på hur man är, men jag känner lite att man får lite mer spelrum som man utan att bli beskylld för att ha pms osv.
Knepigt detta blev då jag inte vill nämna namn.

Åtta:

Jag förstod inte din första post ö.h.t, m

Den om att det är en onödig funktion eller att jag verkade elak?


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Den om att det är en onödig funktion eller att jag verkade elak?

Den första posten du skrev. Jag förstod inte vad du skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Den första posten du skrev. Jag förstod inte vad du skrev.

citera


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Jag verkade elak när man kollade på den för en stund sedan och det är missvisande.
Har ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?
Jag uppfattar det lite så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du hög, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var du småfull när du skapade den här tråden?

Garvade till åt hur du skulle klämma in kvinnofrågan i en tråd om en sorts shoutbox.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

isola:

Jag skrev två inlägg i två trådar som kunde tolkas som elaka, inga personangrepp eller så, men lite otåliga. Dessa syntes fint på raden till höger. [cute]

Åtta:

ar ni dessutom sen tänkt på att man har mer frihet som man här att säga sanningen än som kvinna?
Jag uppfattar det lite så

I ärlighetens namn var det där väl mest för att skapa lite reaktioner då jag inte hade någon direkt situation att peka på utan att peka ut folk. Men överlag känns det ändå som killar har lite mer spelrum när det kommer till kritik osv, det blir mer okej när du inte kan bli beskylld för att ha pms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubbig:

Var du småfull när du skapade den här tråden?

Garvade till åt hur du skulle klämma in kvinnofrågan i en tråd om en sorts shoutbox.

När jag ändå stod i talarstolen så kände jag att det går väl att klämma in lite kvinnofrågor också, när jag ändå ska klaga.


   
SvaraCitera