Aviseringar
Rensa alla

Nubbies frågetråd (ni får fråga)


Ämnesstartare

Skulle du vilja vara volontär? I så fall, var? Vilken typ av arbete och hur länge? Hur tror du det skulle bli ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken är din favoritfilm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:
Skulle du vilja vara volontär? I så fall, var? Vilken typ av arbete och hur länge? Hur tror du det skulle bli ? 

Japp! Funderar på att dra iväg under sommaren mellan gymnasiet och högskolan, förutsatt att jag har pengar,

Var vet jag inte riktigt men Australien är ett väldans trevligt land så det skulle ju vara kul att åka dit, har ändå tänkt göra det igen någon gång så. Måstemåste.

Gärna rätt länge, några månader. Vill jobba med djur/natur eller med människor som är utsatta på något vis. Finns grejer som att fixa naturreservat eller bygga barnhem, något sådant skulle vara roligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Vilken är din favoritfilm?

Usch, svårt. Tycker väldigt mycket om Gladiator och kommer alltid å tänka på den när någon frågar. Léon är väldans fin också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Japp! Funderar på att dra iväg under sommaren mellan gymnasiet och högskolan, förutsatt att jag har pengar,

Var vet jag inte riktigt men Australien är ett väldans trevligt land så det skulle ju vara kul att åka dit, har ändå tänkt göra det igen någon gång så. Måstemåste.

Gärna rätt länge, några månader. Vill jobba med djur/natur eller med människor som är utsatta på något vis. Finns grejer som att fixa naturreservat eller bygga barnhem, något sådant skulle vara roligt!

Ja juste! kommer i håg du berättade om australien ja nice ställe.  Har du börjat spara?  Vet du att det finns en rosa sjö i Australien? Den är verkligen jätterosa, lake hiller heter den Hil_4.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Usch, svårt. Tycker väldigt mycket om Gladiator och kommer alltid å tänka på den när någon frågar. Léon är väldans fin också.

Najs, båda är två av mina favoriter också. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:

Ja juste! kommer i håg du berättade om australien ja nice ställe.  Har du börjat spara?  Vet du att det finns en rosa sjö i Australien? Den är verkligen jätterosa, lake hiller heter den 

Mjo det har jag! Fast har bara haft lite ströjobb så det finns ju inte jättemycket att spara än, tyvärr.

Ja! Jättecoolt, skulle vilja bada där. Finns väl någon i typ Japan eller Singapore också, om jag inte minns fel.

Zodd:

Najs, båda är två av mina favoriter också. 🙂

Kul! Mm de är ju jättebra, väldigt gripande på många vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Mjo det har jag! Fast har bara haft lite ströjobb så det finns ju inte jättemycket att spara än, tyvärr.

Ja! Jättecoolt, skulle vilja bada där. Finns väl någon i typ Japan eller Singapore också, om jag inte minns fel.

Jaa tänk att få springa o hoppa i som om det vore i nån jävla milkshake. Mh finns typ 5 eller 6 stk.  Och så  green lake på lanzarote. Nice med annorlunda färger. 


   
SvaraCitera
penja

nubbie:

Usch, svårt. Tycker väldigt mycket om Gladiator och kommer alltid å tänka på den när någon frågar. Léon är väldans fin också.

Léon Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken färg ska jag färga mitt hår????


   
SvaraCitera

Får man en nubbe eller?Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer:

Jaa tänk att få springa o hoppa i som om det vore i nån jävla milkshake. Mh finns typ 5 eller 6 stk.  Och så  green lake på lanzarote. Nice med annorlunda färger. 

Jävla milkshake-sjö Hjärta

Oo så pass! Måste bada i någon.

DetKommerAldrigVaÖverFörMig:
Vilken färg ska jag färga mitt hår????

Någon spännande färg! Typ blått, rött eller oranget.

ToxicWithaHintOfSteam:
Får man en nubbe eller?Skeptisk

Så fort jag har åldern inne och kan köpa en så visst! Borde nästan bjuda hela um på varsinn.


   
SvaraCitera

nubbie: Borde nästan bjuda hela um på varsinn.

Fett najs fågelbajsCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Oo så pass! Måste bada i någon.

mmh bucket list grej  : ) 


   
SvaraCitera