Aviseringar
Rensa alla

Nudes


Ämnesstartare

Hej , jag är ny här och undrar vad ni tycker om nudes , tycker ni att de är okej med det eller inte . Vill jättegärna ha ett svar tack 🙂 #tjej 


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker det är helt okej bra fråga


   
SvaraCitera

Jag tycker nudes är mycket bra för tjejer ska få vis sin kropp om dom vill deras kropp #FI2022 killar borde fänglas för dom har snoppar som kan användas som vapen och i sverige är det olaglit att bära vapen utan tillptelse så killar borde fänglas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggagrabben:
Jag tycker nudes är mycket bra för tjejer ska få vis sin kropp om dom vill deras kropp #FI2022 killar borde fänglas för dom har snoppar som kan användas som vapen och i sverige är det olaglit att bära vapen utan tillptelse så killar borde fänglas

mycket bra sagt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteSmartaAndreas:
Tycker det är helt okej bra fråga mycket bra sagt där med 


   
SvaraCitera

snyggagrabben:
Jag tycker nudes är mycket bra för tjejer ska få vis sin kropp om dom vill deras kropp #FI2022 killar borde fänglas för dom har snoppar som kan användas som vapen och i sverige är det olaglit att bära vapen utan tillptelse så killar borde fänglas

helt rätt


   
SvaraCitera

Jag personligen bryr mig knappast om Nudes får jag det ifall jag ber om det blir jag ju glad annars bryr jag mig inte


   
SvaraCitera

Jag tycker det är helt okej om båda vill.


   
SvaraCitera

Ja 


   
SvaraCitera

Nej då det är icke-kristet *dabs*


   
SvaraCitera

Nudes är fantastiska! Men är bättre när man får se samma person i verkliga livet!


   
SvaraCitera

Har aldrig skickat men fått allt för många, uääk.


   
SvaraCitera