Aviseringar
Rensa alla

numera singel - inte acceptera.


Ämnesstartare

invisible01:

alltså, ska jag försöka ha mindre kontakt med honom för att se om han saknar mig & kanske på så vis upptäcker andra k'änslor?

Ge upp, gå vidare. Enda sättet att få honom att sakna dig är om du försvinner ur hans liv, och/eller om du hittar någon annan. Först då kommer han tänka på vad han gått miste om, och vid det laget har du redan kommit över honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han gjorde säkert slut med dig för att han har hittat någon annan tjej att umgås med istället. You got owned. 🙂


   
SvaraCitera

mediakatt:

Ge upp, acceptera faktum. Han säger ändå bara det om han skulle misslyckas med att få ligga senare.


   
SvaraCitera

invisible01:

jajo.. men jag tycker han säger nått & sen ger han andra signaler.. vi har gjort slut, men allt, vårt sätt att umgås, är i princip som vanligt.

okej, tja är ju du som känner honom bäst så finns ju ingen som kan säga varför han gjorde som han gjorde etc. och alla har inte heller turen att hitta en vettig kille som jag (numera ex) då killar i regel är svin. så det skulle nog inte förvåna mig om han utnyttjar dig enbart för sex. men om han gör det lär du märka det ganska så snart.

igentligen borde du nog släppa honom, det är det bästa. alternativt vara kk då. [y]


   
SvaraCitera

invisible01:

eller ska vi umgås som vi har gjort innan så möjligheten finns att han upptäcker att han trots allt vill ha mig som flickvän?

asså........om han vill bli tsm med dig igen ska du INTE bli det! det svagaste nån kan göra är att bli tsm med en som dumpat en, riktigt svagt är det även om du saknar honom jättemycket vilket jag kan förstå

men gör det inte om han fått för sig att han ångrat dig, nu har han dumpat dig så då får han skylla sig själv, gå vidare med ditt liv ist, ni kan bli vänner igen men har han dumpat dig (särskilt av den anledningen) ska du INTE ta tillbaka honom, bara de svagaste människorna gör så


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera