Aviseringar
Rensa alla

Nummer - kolla jobb och sånt?


Ämnesstartare

är det nån som vet hur man kan kolla upp ett nummer, och få reda på vad person jobbar med osv? 

Ä


   
Citera

ellinorlinnea:
är det nån som vet hur man kan kolla upp ett nummer, och få reda på vad person jobbar med osv? Ä

Du kan söka eniro/leta/annat för att hitta vems nummer det är. Sedan kan du söka efter personen på fb/linkedin/ratsit osv för att få fram info. Det finns även betaltjänster för detta.

Varför behöver du göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du kan söka eniro/leta/annat för att hitta vems nummer det är. Sedan kan du söka efter personen på fb/linkedin/ratsit osv för att få fram info. Det finns även betaltjänster för detta.

Varför behöver du göra det?

En "kund" utger sig för att bas något och en jag inte tror han är.


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

En "kund" utger sig för att bas något och en jag inte tror han är.

Såpass, om det är så att du har egetföretag eller dylikt och du ofta behöver göra sådana saker så finns det som sagt upplysningstjänster bland annat via upplysningscentralen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Såpass, om det är så att du har egetföretag eller dylikt och du ofta behöver göra sådana saker så finns det som sagt upplysningstjänster bland annat via upplysningscentralen.

Okej.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Såpass, om det är så att du har egetföretag eller dylikt och du ofta behöver göra sådana saker så finns det som sagt upplysningstjänster bland annat via upplysningscentralen.

Hon är 1 prostitueradFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Hon är 1 prostitueradFörvirrad

Ja, jag är "1 prostituerad" Btw det heter " hon är prostituerad" -.-


   
SvaraCitera

kukoxo: Hon är 1 prostitueradFörvirrad

Då är det extra viktigt att kolla upp om kunderna är kreditvärdiga.


   
SvaraCitera

"Ok"Äru här för att söka kunder? Finns gott om d

ellinorlinnea:

Ja, jag är "1 prostituerad" Btw det heter " hon är prostituerad" -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
"Ok"Äru här för att söka kunder? Finns gott om d

Nej -.- 


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

Nej -.- 

-............-


   
SvaraCitera

-------.-----


   
SvaraCitera

Sluta vara så taskig nu kukis, hon har inte gjort nåtIcke!


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

Okej.

ring företaget i fråga när du vet att personen inte är anträffbar, säg "jag vill prata med [förnamn], jag tror att han jobbar som [yrke och position han säger sig ha]". säger de personens fulla namn så talar han sanning, säger de annat efternamn eller att det inte finns någon sådan person på företaget, förmodligen inte. det är det enklaste och snabbaste.


   
SvaraCitera

fan, folk nu för tiden är så dåliga internetstalkers.


   
SvaraCitera