Aviseringar
Rensa alla

NY COMMUNITY MAN KAN BLI ELIT PÅ?


Ämnesstartare

Vill vara en sån där som var med på en community ända från början och sedan alltså kunna mobba alla newbies [cute] alla sidor är dock för gamla för det [sad]
Såååå, gief länk på en relativt ny sida som inte verkar tråkig nu bitches!


   
Citera

Umo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Umo?

Nä, vill inte bli kändis så alla kan läsa om mina sexproblem osv [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

namnlös.JPG


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Hampie: Umo?
Nä, vill inte bli kändis så alla kan läsa om mina sexproblem osv [sad]

umo vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det heter elajt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var värsta eliten på thesims.se en gång i tiden. Alla visste vem jag var och tyckte om mig. Skulle jag gå in där nu skulle inte en jävel veta vem jag var [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Jag var värsta eliten på thesims.se en gång i tiden. Alla visste vem jag var och tyckte om mig. Skulle jag gå in där nu skulle inte en jävel veta vem jag var [sad]

omfg då vet nog jag vem du är [blush][blush] var fan också elit där när jag var typ 10-11 [blush] vad hette du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

omfg då vet nog jag vem du är var fan också elit där när jag var typ 10-11 vad hette du?

haha, förmodligen vet du inte vem jag var ändå [sad]
kommer inte ihåg vad jag hette, typ, thomel, tror jag. dudå? fast jag kommer inte ihåg några namn därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

haha, förmodligen vet du inte vem jag var ändå [sad]
kommer inte ihåg vad jag hette, typ, thomel, tror jag. dudå? fast jag kommer inte ihåg några namn därifrån.

hm, kommer inte ihåg vad jag hette heller, tror att det var Henri [sad]
känner inte igen dig, fan! Enda jag kommer ihåg är SimSmulan och Borgis, nostalgi [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

hm, kommer inte ihåg vad jag hette heller, tror att det var Henri
känner inte igen dig, fan! Enda jag kommer ihåg är SimSmulan och Borgis, nostalgi

De kommer jag med ihåg [bigsmile]
Jag kommer ihåg att jag blev nominerad till en gala som "mest hjälpsamma medlemmen" [blush]
och så var min sim med i en dokusåpa som var helt fucked up.
Massa nostalgi [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

De kommer jag med ihåg [bigsmile]
Jag kommer ihåg att jag blev nominerad till en gala som "mest hjälpsamma medlemmen" [blush]
och så var min sim med i en dokusåpa som var helt fucked up.
Massa nostalgi [love]

Åh, tufft [blush]
Jag kommer ihåg hur sidan såg ut i början! Och så hade man olika "status" beroende på hur många inlägg man postat osv. Jag hade jättehög status [cool] Och sen blev alla jättesura när det togs bort [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Åh, tufft
Jag kommer ihåg hur sidan såg ut i början! Och så hade man olika "status" beroende på hur många inlägg man postat osv. Jag hade jättehög status Och sen blev alla jättesura när det togs bort

Åh det kommer jag inte ihåg [sad]
Kommer dock ihåg när jag kom på en idé till en dokusåpa. Sen snodde ALLA den och då ville jag inte göra min längre [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Åh det kommer jag inte ihåg [sad]
Kommer dock ihåg när jag kom på en idé till en dokusåpa. Sen snodde ALLA den och då ville jag inte göra min längre [sad]

Aww [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Aww

men eh, till din fråga.
alltså, det är svårt att hitta en sida som um, där man vet vilka "alla" är. typ som bdb finns det ju inte en chans att man kan bli elit typ ;> om man inte vinner alla fototävlingar typ.


   
SvaraCitera