Aviseringar
Rensa alla

Ny frisyr - Hjälp


Ämnesstartare

Hej,
jag har tänkt att skaffa en ny fisyr; i nuläget har jag min naturliga färg(brunt), ca en 7 cm långt och ställer upp håret med vax/gel varje dag. Jag har lätta våger i håret, det är allstå inte helt rakt

Jag vill färga det svart och ha det rakt och en bra bit längre för att ha en lugg
Ungefär såhär:
Image

Fråga 1: är det möjligt för mig att ha en sån här frisyr då jag inte har rakt hår? Kan man platta håret varje dag utan att det går sönder?

Fråga 2: almänna tipps om vad jag ska göra för att inte få skadat hår? T.ex: hur ofta ska man toppa?

Som ni kan räkna ut är jag en total amatör på det här området så ha tålamod med mig; jag har aldrig varit hos en frisör i hela mitt liv[ops]


   
Citera

   
SvaraCitera

linus_en95:

är det möjligt för mig att ha en sån här frisyr då jag inte har rakt hår? Kan man platta håret varje dag utan att det går sönder?

Ja det är det, du kan använda Loréal Studio Line - Hot curl när du plattar håret, så blir det inte så skadat och så kan du ju ha inpackningar ibland.

Image


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

fräsch ny fläkt i mode världen


   
SvaraCitera
Vision

posta bild på dig! [crazy]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

posta bild på dig! [crazy]

hahaha vete fan asså xd [crazy]
få se med det. kanske skickar med i våran konversation (xd) om du nu vill riskera det..mohahaha (a)

Kom igen gott folk[smile] Jag behöver tipps!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera