Aviseringar
Rensa alla

Ny här


Ämnesstartare

Hej, är ny här bara så ni vet och vill hitta någon att skriva med när livet är tråkigare än tråkigt


   
Citera

Välkommen! 🙂


   
SvaraCitera

Välkommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, tack! Någon annan ny här?


   
SvaraCitera

Hallå där! Titta Gratis porrvideor


   
SvaraCitera

Säkerligen. Här räknas man som ny och random tills dess att man har postat 10k inlägg eller varit aktiv varje dag i 6-12 månader. 


   
SvaraCitera

Välkommen hit hoppas du kommer bidra med många matnyttiga inlägg i trådar och debatter,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Säkerligen. Här räknas man som ny och random tills dess att man har postat 10k inlägg eller varit aktiv varje dag i 6-12 månader.    

Haha ja det känns lite så, alla värkar även veta vilka alla andra är. Vi får se hur lång tid det tar för mig 😉


   
SvaraCitera

SecretGirl:

Haha ja det känns lite så, alla värkar även veta vilka alla andra är. Vi får se hur lång tid det tar för mig 😉

Aa, fenomenet kallar vi för UM-familjen. Vi är som en liten familj här, alla aktiva vet vilka varandra är (kske inte speciellt mkt om dess privatliv, men ändå) 

Så träffas vi på s.k. UM-träffar några gånger om året, oftast i Stockholm, men de förekommer i Göteborg och Malmö också, med flera mindre orter. 

Hoppas du kommer trivas osv! 


   
SvaraCitera

S3ON: flera mindre orter

Är väl och ta i har vad jag känner till bara anordnas träffar i STHLM, GBG, Malmö och i skogen norr om Örebro hos Jung.

Någon får rätta mig om jag har fel.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Är väl och ta i har vad jag känner till bara anordnas träffar i STHLM, GBG, Malmö och i skogen norr om Örebro hos Jung.

Någon får rätta mig om jag har fel.

s.k. miniträffar brukar väl hålla hus under radarn ibland. Tror "de" har haft ett par sådana i Uppsala, o jag gruvan o reben hade ju en sådan här i Småland såatteh, jo! När TS generation tar över UM har de säkert träffar i varenda stad!!! Hänger tusentals aktiva här då!!! 

kanske


   
SvaraCitera

S3ON:

s.k. miniträffar brukar väl hålla hus under radarn ibland. Tror "de" har haft ett par sådana i Uppsala, o jag gruvan o reben hade ju en sådan här i Småland såatteh, jo! När TS generation tar över UM har de säkert träffar i varenda stad!!! Hänger tusentals aktiva här då!!! 

kanske

Ja de stämmer men tänkte mer på officiella träffar.


   
SvaraCitera

in the time!! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON:

Aa, fenomenet kallar vi för UM-familjen. Vi är som en liten familj här, alla aktiva vet vilka varandra är (kske inte speciellt mkt om dess privatliv, men ändå) 

Så träffas vi på s.k. UM-träffar några gånger om året, oftast i Stockholm, men de förekommer i Göteborg och Malmö också, med flera mindre orter. 

Hoppas du kommer trivas osv! 

Vad snäll och duktig du är S3ON. Typ UMs reseledare för nya.. 
Appropå träääääff, är sjukt taggad att träffa dig om tyyyp en vecka. PartyPartyHjärta


   
SvaraCitera

Välkommen =) 


   
SvaraCitera