Aviseringar
Rensa alla

Ny här, nån som vill snacka??


Ämnesstartare

Jag har precis registrerat mig och tänkte höra lite. Vad snackar alla om här? Hur personlig ska man vara? Hur ofta är ni inne?


   
Citera
Gems
 Gems

Hej och välkommen!  🙂

Här pratar man om allt mellan himmel och jord! Snacka om vad du vill bara.

Jag personligen brukar väl kika in här lite då och då. Mer eller mindre bara på kvällar eller nätter men men :p


   
SvaraCitera

Välkommen, forumet är just nu ganska dött men det är nig för att det är sommar. Prata om vad du vill Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej då vet jag tack Glad

Får jag berätta en rätt wierd sak?


   
SvaraCitera

alexxxkex:
Okej då vet jag tack Glad

Får jag berätta en rätt wierd sak?

nee du måste göra um's kvalifikations prov om du ska utalla dig på vissa sätt här. För att få den behörigheten trycker du på stöd & svar flicken. Och går in på kvalifikations test som du ser i mitten av av rutan till vänster.


   
SvaraCitera

alexxxkex
Får jag berätta en rätt wierd sak?

visst


   
SvaraCitera

1-20: poäng och du måste hålla dig med artig ton o inte försöka lämna otrevliga eftersmaker.
2-40: du kan svära öppet och samtala om det flesta ämnena utan repressalier
40+: Du kan förhålla dig till andra precis som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej den är kanske inte så konstig men jag är kär eller typ förälskad i min lärare eller fd lärare som var min högstadielärare (jag har slutat nian) och han vet om det tydligen... för han ringde mig i måndags. eh ja vad ska jag göra? Han är gift och har ett barn. Men jag menar lämna sin familj för lilla mig. Jag är lite förvirrad. 


   
SvaraCitera

alexxxkex:
Okej den är kanske inte så konstig men jag är kär eller typ förälskad i min lärare eller fd lärare som var min högstadielärare (jag har slutat nian) och han vet om det tydligen... för han ringde mig i måndags. eh ja vad ska jag göra? Han är gift och har ett barn. Men jag menar lämna sin familj för lilla mig. Jag är lite förvirrad. 

Ringde dig? 😮
Btw välkommen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja han ringde mig.. är förvånad själv han undrade bara lite och så. 

Tack Glad


   
SvaraCitera

alexxxkex:
Okej den är kanske inte så konstig men jag är kär eller typ förälskad i min lärare eller fd lärare som var min högstadielärare (jag har slutat nian) och han vet om det tydligen... för han ringde mig i måndags. eh ja vad ska jag göra? Han är gift och har ett barn. Men jag menar lämna sin familj för lilla mig. Jag är lite förvirrad. 

Vill man ha råd med sådana saker, eller höra vad folk tycker, är det ett utmärkt ämne att starta en tråd om.

Välkommen hursomhelst! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej då ska jag fixa det. 

Tack 🙂


   
SvaraCitera

Jag är också relativt ny här, visst vi kan prata 🙂


   
SvaraCitera

Vill ni så får ni gärna skriva och skicka PM till mig Glad


   
SvaraCitera

Skicka PM om du har lust. Vi kan snacka om typ vad som helst. Glad


   
SvaraCitera