Aviseringar
Rensa alla

Ny här, så ni kanske vill presentera er!


Ämnesstartare

Jag tänkte att denna tråd kanske kan gå ut på att skriva lite kort om sig själv, en liten pesentation helt enkelt. ungefär såhär som jag gjort:

Jag är en 15 årig tjej som snart går ut nian som bor i stockholm. Jag gillar att spela tester på fritiden och baka kladdkaka. Jag är stolt kurd som älskar mitt land. Jag gillar både tjejer och killar.


   
Citera
Ämnesstartare

23 år. Jobbar på skola där jag är med klasserna 1-4. När jag inte är där, jobbar jag på dagis med åldrarna 3-6. På kvällarna jobbar jag på en ungdomsgård.

Mina intressen är film och foto. Hänga med polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte Allevo såna där gå-ner-i-vikt-drycker?


   
SvaraCitera

nubbie:
Är inte Allevo såna där gå-ner-i-vikt-drycker?

t'nkte på det också. väntade mig en rad om "jaggillar attgå ner i vikt" i presentationen men icke


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

nubbie:
Är inte Allevo såna där gå-ner-i-vikt-drycker?

elverpigen:

t'nkte på det också. väntade mig en rad om "jaggillar attgå ner i vikt" i presentationen men icke

Det kanske blir en följdfråga. 
"Vad trevlig du låter! Är du av intresset att gå ner i vikt?" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Är inte Allevo såna där gå-ner-i-vikt-drycker?

elverpigen:

t'nkte på det också. väntade mig en rad om "jaggillar attgå ner i vikt" i presentationen men icke

hahahh när jag gjorde kontot så tog jag ett namn lite snabbt och det första jag såg var den drycken på bordet framför mig. Så därför heter jag så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en 19 årig grabb som pluggar på högskola i Stockholm. Jag gillar att spela brädspel och att baka hallongrottor. Jag är stolt svensk som älskar mitt land. Är bisexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
Jag är en 19 årig grabb som pluggar på högskola i Stockholm. Jag gillar att spela brädspel och att baka hallongrottor. Jag är stolt svensk som älskar mitt land. Är bisexuell.
      

Yaay vad lika hahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
Jag är en 19 årig grabb som pluggar på högskola i Stockholm. Jag gillar att spela brädspel och att baka hallongrottor. Jag är stolt svensk som älskar mitt land. Är bisexuell.

Jag är också stolt svensk Rodnar och stolt iranie och stolt tysk och stolt eurupeehhh Hjärtajdaidhaih


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag är också stolt svensk Rodnar och stolt iranie och stolt tysk och stolt eurupeehhh Hjärtajdaidhaih

värsta fruktsalladen!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo:

värsta fruktsalladen!!!!

ahh d är gott med fruktsallad Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

ahh d är gott med fruktsallad Hjärta

sjukt gott <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

ahh d är gott med fruktsallad Hjärta

hur gör man hjärtan och smileysar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo:

hur gör man hjärtan och smileysar?

Det finns en knapp som är en smiley, bland knapparna för fetstil osv.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det finns en knapp som är en smiley, bland knapparna för fetstil osv.. 

Ja nu ser jag hehe


   
SvaraCitera