Aviseringar
Rensa alla

Ny hårfärg!? PS-hjälp & omdöme


Ämnesstartare

Efter att jag klippt mig gick jag från blond till råttfärgat, vilket inte är speciellt vackert enligt mig. Så tänkte där med färga håret.

Är sugen på nått brunt och undrar om nån med tunga PS-skills skulle kunna grejja till min bild med brunt hår. Gärna en mörkare brun och en lite ljusare, om det inte är för mycket begärt.

fotnot: jag har klippt mig själv!!! *klappar sig stolt på bröstet*

erikasdf.jpg


   
Citera

sötnos!:) jag tycker inte alls det ser råttfärgat ut:O men visst skulle du passa i lite mörkare, men inte för mörkt, då ser det bara fult och fejk ut.


   
SvaraCitera

circa survive:

jag har klippt mig själv!!! *klappar sig stolt på bröstet*

Ser för jävligt ut skulle klippt dig mer. Sen färga de brunt du har ett ansikte som inte kan ha sån frisyr.


   
SvaraCitera

Behåll din hårfärg. Du är snygg i den! [smile]

Dessutom har personer med ljust hår en tendens att få en rosa hudton om de färgar sitt hår mörkare än vad de har naturligt.

Om du absolut vill göra något tipsar jag om lite slingor [y]


   
SvaraCitera

circa survive:

PS

Skulle tro att kalla färger passar dig bäst. Mörkbrunt tar fram din ögonfärg. [love]

Öh. Orkar inte bifoga den ljusare eftersom att jag isåfall är nödgad att skapa ytterligare ett inlägg. Skillnaden är inte enorm i alla fall.
Säg till om du vill ha den ändå.

mörkbrun.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du färgar, GLÖM FÖR HELVETE INTE ÖGONBRYNEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra som det är. Ser naturligt ut tycker jag [smile]


   
SvaraCitera

Först: KICKASS-självklippning.
Sen: Gillar färgen du har nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

med ljust hår en tendens att få en rosa hudton om de färgar sitt hår mörkare än vad de har naturligt.

Jag har typ gul hud :p och jag har mellanblont hår from start ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N0v4c41n3:

Skulle tro att

Tackar så hövligt för din hjälp! Räcker med den bilden, kan tänka mig hur en lite ljusare nyans ser ut.

Men att dömma av era kommentarer verkar det som att jag inte borde färga [sad]? Aja, vi får se hur de blir! Time will tell så att säga.

Complicated:

sötnos!:)

mjölk:

Först: KICKASS-självklippning.

Knothole:

Du är snygg i den!

Puss! [love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera