Aviseringar
Rensa alla

Ny i klassen


Ämnesstartare

Jag har precis flyttat, och börjat i en ny skola, och såklart blev jag nya mobboffret i klassen [sad]. De va så här de hände när mitt liv vändes upp och ner..

I min förra skola hade jag inga problem alls dom första åren, jag hade många vänner och ingen mobbades i min klass. Men i 8an så började det några nya killar i min klass, och för helvete va dom förstörde.. Plötsligt var de nya killarna de populära coola i klassen och mina kompisar lämnade mig för dom.

Jag brukade oftast hänga för mig själv på skolgården för att jag inte orkade med deras elaka ord. Oftast brukade jag chilla vid basketkorgen och skjuta lite, eftersom dom aldrig hängde där, men en dag kom dom dit, och skulle ha hela planen för sig själva!! Ja va så jävla arg och började bråka med dom, men dom va liksom 5 stycken och spöade mig. Efter att min mamma fått höra om det så blev hon rädd att de skulle hända igen, då sa hon att ja skulle flytta in med min rika morbror. Jag tjatade o tjatade på henne men hon sa typ "hej då min lilla prins", packade min resväska i skickade iväg mig i en taxi...

Ja va framme på kvällen, klev ut och såg huset, o fan va stort de va! Nu var jag hemma tänkte jag, men nu iaf är jag ny i skolan o känner inga, va ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

TL:DR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns en aning oseriöst med tanke på handlingen [cute]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Host -Fresh Prince- host!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det sååå uppenbart?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Var det sååå uppenbart?[wink]

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde skriva en bok eller nått! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja träna, gå fram till den första som säger något, ge han en rak höger, ta konsekvenserna och sedan kommer du bli lämnad ifred.


   
SvaraCitera

AHAH fan att jag inte ens tänkte på det!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

hej då min lilla prins",

Ofta någon säger så till en 15-åring.


   
SvaraCitera

Förstår inte de som inte fattar direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns när jag började åttan i ny skola. Kändes jätteskönt att bara börja om med alla nya insikter jag fått. Älskade den skolan <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Ofta någon säger så till en 15-åring.

[shake] hönsmammor och söta människor gör
Dold text: min fostermamma skulle nog fortfarande kalla mig Prinsessan om jag träffade henne idag [love]


   
SvaraCitera