Aviseringar
Rensa alla

ny kontaktannons


Ämnesstartare

Okej min förra försvann tydligen så här är en ny.
Hje, jag är en tjej som snart fyller 13 och söker en kille i Härnösand eller Älandsbro. Intresserad?


   
Citera

Det "kanske" fanns en anledning till att den försvann, vad vet jag.


   
SvaraCitera

blond12:

?

Lägg inte ut ditt nummer denna gången (inte jag som tog bort tråden)


   
SvaraCitera

Är kontaktannonser ens tillåtna?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Är kontaktannonser ens tillåtna?

Sålänge man inte söker sexuellakontakter så, vad jag förstått.


   
SvaraCitera

Åh, Älandsbro.. Vart inne på Ica supermarket där för någon månad sedan och handlade mig en chipspåse. [blush]


   
SvaraCitera

Medelåldern på ungdomar.se är långt över 13 år. Det kan bli lite svårt att hitta någon här för dig.

Lycka till säger jag i all välmening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Åh, Älandsbro.. Vart inne på Ica supermarket där för någon månad sedan och handlade mig en chipspåse.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer vara i Älandsbro i morgon


   
SvaraCitera

Har du inga killar i din klass? Eller i resten av skolan? Är det inte bättre att satsa på någon av dom än att försöka hitta någon via internet som du lika gärna kan bli lurad av? Man ska vara försiktig! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isawien:

Har du inga killar i din klass? Eller i resten av skolan? Är det inte bättre att satsa på någon av dom än att försöka hitta någon via internet som du lika gärna kan bli lurad av? Man ska vara försiktig!

Jo´men de i min klass är idioter


   
SvaraCitera

blond12:

Jo´men de i min klass är idioter

Pojkar vid 13 brukar inte vara det enligt jämngamla flickor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men det är verkligen det.


   
SvaraCitera

blond12:

Jo´men de i min klass är idioter

Så är det med i princip alla killar i den åldern! Tror inte någon kan kalla sig mogen och seriös när man är 13 år. Tycker inte du ska göra det här till en så stor grej, det kommer med tiden! Jag själv hade inte min första pojkvän för än jag var 15 år.


   
SvaraCitera