Aviseringar
Rensa alla

Ny kula


Ämnesstartare

Proteindrinkar/näringsdrycker, lättare än mat att få i sig.


   
SvaraCitera
Åtta

Mårran:

men...

Men? Vadå "men"? Det var roligt, okej! [no-no][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har börjat lämna skiten på riktigt nu.

Tufft ju!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att du är awesome. Men som Uppenar sa, börja äta saker som inte är lika jobbiga, offentligt. superbra att du bestämt dig. Hoppas allt går vägen nu [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Har börjat lämna skiten på riktigt nu.

rapport på läget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

rapport på läget!

Sitter och knaprar mina jordnötter nu (haha?), plus att jag har ätit en kaka idag. Har kollat mig i spegeln och fick för mig att "jäklar jag är ju rätt snygg ändå".

Nu ska jag laga mig lite gravad lax och se hur det går! Hmm....
Min morsa tycker att jag är så duktig att hon tänker skicka ned mig till Italien igen snart. Där!! Där ska jag minsann leva, på ett ungefär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Sitter och knaprar mina jordnötter nu (haha?), plus att jag har ätit en kaka idag. Har kollat mig i spegeln och fick för mig att "jäklar jag är ju rätt snygg ändå".

åh. fint. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Där ska jag minsann leva

Du kan äta bättre där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan äta bättre där?

Förmodligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Förmodligen

För att du inte känner någon där och därför bryr dig mindre om vad folk anser om ditt ätande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att du inte känner någon där och därför bryr dig mindre om vad folk anser om ditt ätande?

You betcha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

You betcha!

Fattar kvickt serru [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

åh. fint. [love]

det är inte på något vis fint att hon äter fisk. detta helt oberoende av eventuella ätstörningar. jag menar, självsvält är i detta läge det utilitaristiskt riktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är inte på något vis fint att hon äter fisk. detta helt oberoende av eventuella ätstörningar. jag menar, självsvält är i detta läge det utilitaristiskt riktiga.

kommenterade ju inte ens på fisken, hallå. framgick ej om hon skulle äta den heller, bara att den skulle tillagas. mh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jo, det gjorde det ju. hopp.


   
SvaraCitera