Aviseringar
Rensa alla

Ny mobil


Ämnesstartare

Kablash__:

Den är bra. Men skulle föreslå att du väntar till februari då det kommer vara en Mobiltelefon mässa i USA där de senaste mobilerna kommer presenteras. HTC kommer tex släppa en mobil som heter HTC Dragon och troligtvis kommer den sopa iväg HTC hero.

Jag vet inte, nya telefoner brukar kosta otroligt mycket mer. Vill inte lägga hur mycket som helst på en.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag vet inte, nya telefoner brukar kosta otroligt mycket mer. Vill inte lägga hur mycket som helst på en.

Joo det är sant, spelar mycket roll hur mycket du är beredd att spendera. Men om jag var du skulle jag vänta tills efter mässan då man får veta lite om nya mobiler osv. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Joo det är sant, spelar mycket roll hur mycket du är beredd att spendera. Men om jag var du skulle jag vänta tills efter mässan då man får veta lite om nya mobiler osv. [y]

Antagligen bäst så, om inget annat kommer dom säkert sänka priset på HTC Hero om det kommer ut en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Tycker HTC HD2 verkar bättre, den skall jag köpa.

Kollade på denna nu, ja den verkar helt klart bättre. Men vad är det för skillnad? Typ större skärm och bättre processor?


   
SvaraCitera

AndyH:

Jag har haft tre flera år, jag är nöjd.. Vad är problemet för dig?

Priset. jämfört med konkurenterna :/


   
SvaraCitera

Speltidning:

större skärm och bättre processor

Typ det, annars är funktionerna ganska lika, dvs de har "allt". Hero är nice med men jag fastnade för HD2 trots att den är lite större, men tunnare. Dock är båda ganska stora telefoner, gränsfall om de passar bra i byxfickan..

Men skall man ha en telefon med fet skärm skall den vara fet med, annars kan man köpa en SE W995 som också är riktigt nice om man vill ha en mindre telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Tycker HTC HD2 verkar bättre, den skall jag köpa.

Har läst mer nu, hör från flera att HD2 är bättre och minst lika många säger att Hero är bättre. Jag hatar det här [mad]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Har läst mer nu, hör från flera att HD2 är bättre och minst lika många säger att Hero är bättre. Jag hatar det här [mad]

Kolla då på priset.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Dock är båda ganska stora telefoner, gränsfall om de passar bra i byxfickan..

Vet hur stor den är, en kompis har en Hero, inte för stor för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kolla då på priset.[party]

HD2 kostar typ 700kronor mer om jag ska ha tele2. Om den är bättre betalar jag gärna det, men frågan är om den ens är det [cry].

Jag har en iPod classic som jag kommer fortsätta ha musik och filmer på. Mobilen kommer användas främst för att ringa, smsa, ta kort och använda internet och msn.


   
SvaraCitera

Speltidning:

HD2 kostar typ 700kronor mer om jag ska ha tele2. Om den är bättre betalar jag gärna det, men frågan är om den ens är det [cry].

Jag har en iPod classic som jag kommer fortsätta ha musik och filmer på. Mobilen kommer användas främst för att ringa, smsa, ta kort och använda internet och msn.

Abonnemang?

Jag blev lite kär i HTC Hero. Jag finner HTC HD2 vara lite väl stor för min smak. Sedan är väl inte priset på Hero så värst högt. 4k med kontantkort. (I jämförelse med andra liknande telefoner då).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Abonnemang?

Ja, har ingen lust att lägga ut 4000kronor på en gång, vill inte behöver vara fattig tills jag får lön.

Brukar förövrigt behålla telefoner ganska länge, den jag har nu är 4 år gammal tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Abonnemang?

Oj, glömde att HD2 kostar 200kr i månaden tillskillnad från 150, då blir det nästan 2000kronors prisskillnad


   
SvaraCitera

Kablash__:

HTC Dragon

Tror det är projektnamnet på nya Google luren som numera kallas Nexus One. Det är i princip samma hårdvara som HD2 bara det att den kör android. Tror inte det är någon större skillnad i funktioner egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Tror det är projektnamnet på nya Google luren som numera kallas Nexus One. Det är i princip samma hårdvara som HD2 bara det att den kör android. Tror inte det är någon större skillnad i funktioner egentligen.

För dyr för mig. Har ingen lust att lägga 7,500 kronor på en telefon. Det är iaf vad jag har hört att den kommer kosta.


   
SvaraCitera