Aviseringar
Rensa alla

Ny mobiltelefon


Ämnesstartare

Hej, jag funderar på att köpa mig en ny mobiltelefon till hösten, då min nuvarande har börjat bli väldigt seg. Jag undrar om ni har nåt förslag på en mobil som inte är alltför dyr och som har en relativt bra kamera. Spelar ingen roll vilket märke så länge det inte är en Iphone.


   
Citera
Ämnesstartare

OnePlus 6. Det ska jag skaffa mig detta år tror jag Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wolves03:
OnePlus 6. Det ska jag skaffa mig detta år tror jag Glad

Okej, vad kostar dem?


   
SvaraCitera

NEEEEEEEEEJ sluta med dem här jävla ¨ny mobil¨ trådarna jävlpa p12ooooooor fan va ba googla omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
NEEEEEEEEEJ sluta med dem här jävla ¨ny mobil¨ trådarna jävlpa p12ooooooor fan va ba googla omg

Jag fyller dock 16, men okej, jag är väl 12 år nu då...


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Jag fyller dock 16, men okej, jag är väl 12 år nu då...

du beter dig som 12.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

du beter dig som 12.

Menar du kanske att jag "Beter mig som om jag vore 12 år gammal".

Eller beter jag mig som siffran 12?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Kalixtus02:
Hej, jag funderar på att köpa mig en ny mobiltelefon till hösten, då min nuvarande har börjat bli väldigt seg. Jag undrar om ni har nåt förslag på en mobil som inte är alltför dyr och som har en relativt bra kamera. Spelar ingen roll vilket märke så länge det inte är en Iphone.

Gör fabriksåterställning. Då blir den lika snabb som när du köpte den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte vad min kostade men Iphone 5s för 3k eller något


   
SvaraCitera

Huawei honor 8 


   
SvaraCitera

Har du någon budget? Har hört att Huawei P20 ska vara riktigt bra, väldigt billig dessutom sett till dess komponenter (bättre än Apples iPhone X som är typ 5000 kronor dyrare).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02: Jag undrar om ni har nåt förslag på en mobil som inte är alltför dyr och som har en relativt bra kamera

Kom att tänka på denna tråd när jag såg videon nedan och jag tycker att du ska titta igenom den, välja dom mobiler du är intresserad av och kolla upp dessa (exempelvis kameran). Jag vet inte vad din budget är, men tänkte mest på trean på listan - Xiamo MI A2 - vet inte hur bra kameran är men tänk på det han säger i videon att man skippat trådlös laddning, IP-certifiering och snabbladdning (viktigt för dom flesta) för att få till den telefonen med den prestandan till det priset.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Kom att tänka på denna tråd när jag såg videon nedan och jag tycker att du ska titta igenom den, välja dom mobiler du är intresserad av och kolla upp dessa (exempelvis kameran). Jag vet inte vad din budget är, men tänkte mest på trean på listan - Xiamo MI A2 - vet inte hur bra kameran är men tänk på det han säger i videon att man skippat trådlös laddning, IP-certifiering och snabbladdning (viktigt för dom flesta) för att få till den telefonen med den prestandan till det priset.

Hjärta

Skall se den, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperSurfarn:
Har du någon budget? Har hört att Huawei P20 ska vara riktigt bra, väldigt billig dessutom sett till dess komponenter (bättre än Apples iPhone X som är typ 5000 kronor dyrare).

Min budget liker typ på någonstans emellan 2500 - 6000 kr


   
SvaraCitera